Skip to main content

Hallo,

 

Ik probeer al 3 dagen een Ipad via de website van KPN te bestellen maar steeds als ik op ‘bestelling bevestigen’ klik dan gebeurt er niks. Ik heb al op mijn mobiele telefoon proberen af te rekenen, op mijn laptop via Chrome en IE. Maar helaas…

Weet iemand wat er aan de hand is?

 

Alvast bedankt. 

Wat vervelend dat het niet lukt.

laptop via Chrome en IE.

Euh, I.E. Écht? Internet Explorer nog???? Die is zwaar verouderd.
Hoe oud is die laptop? Als je het over I.E. hebt dan vast oud en nog geen Windows 10 (enige nog ondersteunde besturing voor Microsoft)
En de versie van Chrome… wel al 87.0.4280.88 ?

En…. er zijn toch meer webshops? Waarom probeer je het daar niet?

mediamarkt.nl, bol.com, coolblue.nl, e.d.


Hallo @Makolu, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)

Wat jammer dat het afronden van je bestelling niet lukt. Ik neem aan dat je hier: KPN tablets een mooie iPad hebt uitgezocht? Heb even de bestelflow doorlopen, dat werkt gelukkig! :)
Wat Peter aangeeft klopt, IE (windows) is verouderd. Dat ondersteunt onze site niet meer vanwege mogelijke beveiligingsproblemen met de browser. Zelf gebruik ik de nieuwste versie van Chrome, dat werkt perfect. Wil je dat (nog) eens proberen? Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het ons dan weten. We helpen je graag :)

 


Hallo @Nadia helaas is het nog steeds niet gelukt. Zoals eerder benoemd blijf ik op ‘Bestelling bevestigen’ klikken maar hij gaat niet door naar de volgende pagina. Ik heb vrijdag telefonisch contact gehad met één van jouw collega's. Deze vertelde mij dat KPN een foutmelding heeft op die knop ‘Bestelling bevestigen’ want het lukte hem ook niet om door te klikken. Volgens hem zou dit probleem zsm geregeld worden. Zaterdag en zondag heb ik het wederom op 2 verschillende laptops (HP & MacBook) via Chrome geprobeerd en nog eens op mijn telefoon maar het lukte nog steeds niet. Vanochtend heb ik het wederom geprobeerd maar nog steeds niet gelukt. 


Hey @Makolu, ik heb het nog eens geprobeerd en ik stuit nu ook tegen het probleem. Ik heb onze ontwikkelaars op de hoogte gebracht van dit issue. Hopelijk weten we het snel te verhelpen. Sorry voor het ongemak! Als ik nieuws heb laat ik het je weten.

Update: probleem gevonden, wordt binnen 2 dagen opgelost. Voor de tussentijd kan via kpn Keuzehulp je bestelling worden ingelegd via een kpn adviseur :)