Skip to main content
Vraag

Betaalde KPN Veilig variant uitgezet, maar heb nu geen gratis licenties

• 27 maart 2025
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

waarom krijg ik deze niet F- secure virusscanner

Binnenkort zitten er bij elk internet abonnement van KPN 5 F-Secure-licenties inbegrepen. 

Heb een alles in 1 pakket van kpn.

Had altijd de betaalde versie voor 12 apparaten, een medewerker adviseerde mij deze op te zeggen omdat ik maar 3 apparaten had en gebruik kon maken van de 5 die gratis waren, moest je alleen even activeren.

vanmorgen gedaan en kreeg melding dat het niet in mijn pakket zit.

contact gehad en had te maken met internet of interactieve abonnement, hij kon het mij niet begrijpelijk uitleggen dus hierbij mijn vraag. 

WAAROM IS HET VOOR MIJ NIET GRATIS!!!!!!!😣

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 27 maart 2025

Hallo ​@Josses008K ,

KPN is bezig met de uitrol. Vijf licenties gaan weer gratis worden voor alle klanten.  

bronnen: 

https://www.overons.kpn/nieuws/dit-jaar-al-ruim-15-miljoen-onveilige-websites-geblokkeerd/

Om te voorzien in de toenemende vraag naar online veiligheid, verspreidt KPN de komende tijd 7 miljoen gratis veiligheidslicenties onder klanten. Vanaf vandaag zijn voor 700 duizend klanten, die nog niet over een veiligheidsproduct beschikten, gratis meerdere F-Secure licenties beschikbaar. 

https://www.kpn.com/veilig/virusscanner

Bescherm 5 apparaten

Krijg F-Secure Virusscanner voor 5 apparaten bij KPN Internet. 

Alleen nog zelf activeren.

€ 0,- /mnd

• Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 27 maart 2025

waarom krijg ik dan de melding dat het niet in mijn pakket zit.

de medewerker van de klanterservice kon me dat niet eens begrijpelijk uitleggen, vandaar mijn vraag nogmaals

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 27 maart 2025

Bel gewoon nog eens. Hopelijk krijg je nu wel een medewerker aan de lijn die het snapt. 

Dan kan die medewerker van de klantenservice een ticket laten aanmaken voor een achterliggende (technische) afdeling. Vraag daar anders om! De afgelopen dagen zijn al meer klanten op die manier geholpen. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 27 maart 2025

Dank voor je antwoord, maar heb daar geen zin meer in. Vanmorgen tot 2x toe ruim 30 minuten in de wacht gezet omdat hij het ook moest vragen aan zijn teamleider en vervolgens weer terug kwam met een antwoord wat ik niet begreep. Nee geen zin in om mijn kostbare tijd hieraan te besteden.

Reageer