Mijn moeder van 82 woont alleen. Is hulpbehoevend. Ze heeft KPN mobiel, tv en internet en alles doet het niet, ook het het aan KPN gekoppelde alarmsysteem van de wijkverpleging doet het niet meer Ze is dus volledig onbereikbaar voor iedereen en ze kan ook niemand bereiken wanneer het nodig is. Het is zondag. Bellen met de klantenservice KPN levert op dat er geen spoedmonteur kan komen. Iets wat ik niet geloof gezien de grootte van het bedrijf en het belang van digitale bereikbaarheid tegenwoordig. Ondanks uitleg aan de KPN dat er in een levensbedreigende situatie door mijn moeder geen enkel contact met de buitenwereld gemaakt kan worden kan er geen spoedmonteur komen. "Dat doet KPN niet " hoor ik van klantenservicemedewerkster. De wijkverpleging komt hierdoor vannacht nog extra kijken hoe het met haar is. De zorgsector kan dus wel extra spoedhulp inrichten, maar KPN niet in zo'n geval.
Ik ben heel erg boos ( en dan druk ik mij voorzichtig uit !!) en mocht mijn moeder iets overkomen vanavond-vannacht, dan stel ik KPN als bedrijf juridisch aansprakelijk op alle fronten. Ik vind de service van KPN ronduit schoftelijk. KPN denkt niet mee en laat een bejaarde vrouw volledig in de kou staan. Ik heb een klacht ingediend en verwacht een zo spoedig mogelijke oplossing en ook spoedig telefonisch contact met KPN. Helaas heb ik geen vertrouwen dat dit gaat gebeuren. KPN laat een 82 jarige vrouw in de kou staan met haar beleid geen spoedmonteur te willen leveren op zondagen (alsof het een Christelijke zondags rustsituatie is of zo) . Ik ben eveneens KPN klant maar niet lang meer denk ik.
( PS; toen ik de klantenservice meldde dat ik het gesprek net als de KPN dat doet ). opnam werden ze nijdig. Ik zou strafbaar zijn (wat dus helemaal niet zo is). Wanneer ik niet akkoord ga met opname door KPN omwille van 'trainingsdoeleinden"krijg ik natuurlijk ook niemand te spreken. Boter bij de vis KPN !!
Beantwoord
Bij levensbedreigende situatie van een bejaarde vrouw geeft KPN totaal niet thuis
Beste antwoord door Marcia van KPN
Beste @BertT , welkom! Wat een ontzettend vervelende situatie. Hoe komt het dat zowel haar mobiel als haar vaste diensten het niet doen? Dat staat namelijk volledig los van elkaar. Een monteur gaat ook niet helpen voor de mobiele diensten, ben ik bang. Het klopt dat we op zondag geen monteurs aansturen. Ik kan me voorstellen dat dit heel erg vervelend is, maar daar kunnen wij van de klantenservice niets aan veranderen, hoe boos je ook wordt. Wat overigens ook weer heel begrijpelijk is, maar het is absoluut geen onwil in ieder geval.
Wil je je forumprofiel updaten met de postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) van je moeder? Ook graag haar 06-nummer onder de 'persoonlijke opmerkingen'. Ik ga dan kijken of er nog iets is wat ik voor je kan doen of dat we op dit moment het maximaal mogelijke gedaan hebben. Het gesprek opnemen mag volgens mij wel, zolang je het maar van tevoren aangeeft. Als je dit achteraf doet, mag het niet gebruikt worden.
Bekijk origineelWil je je forumprofiel updaten met de postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) van je moeder? Ook graag haar 06-nummer onder de 'persoonlijke opmerkingen'. Ik ga dan kijken of er nog iets is wat ik voor je kan doen of dat we op dit moment het maximaal mogelijke gedaan hebben. Het gesprek opnemen mag volgens mij wel, zolang je het maar van tevoren aangeeft. Als je dit achteraf doet, mag het niet gebruikt worden.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.