Skip to main content

Wij krijgen een hoop rotzooi in  de  mail. Als ik die wil blokkeren dan krijg ik de melding

“ De lijst van geblokkeerde afzenders is te lang om nieuwe adressen toe te voegen. Verwijder adressen en probeer opnieuw” 

Maar  die adressen die erin staan wil wil ik ook geblokkeerd houden.

Wij hebben  planet van KPN. Ik heb weleens gebeld met de KPN, maar  werd toe een beetje afgescheept voor mijn gevoel. 

Dit moet toch anders kunnen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Jet1 ,

Als het gaat om echte e-mails van bedrijven , denk aan mailings, dan kun je je vaak daarvoor afmelden. En dan kan dat e-mailadres verwijderd worden van de geblokkeerde afzenders. 

Spam kun je melden:

Als je de nieuwe webmail hebt, dan kan je ze daar als spam kenmerken.

Ook kan je dan in mailcliënts die op basis van imap met de mailserver communiceren het mailtje naar de spamfolder verplaatsen.

 


Hallo @Jet1 

Gebruikers blokkeren is een mogelijkheid om incidenteel afzenders te blokkeren. Voor spam en/of ongewenste nieuwsbrieven zijn er andere methodes, zoals @Noordzee ook aangeeft.

Spammers op die lijst zetten is zinloos. Die gebruiken de volgende keer weer een ander e-mailadres. Daarvoor is de lijst van geblokkeerde afzenders altijd te klein, of de limiet nou 100 of 500 of meer is.


  1. Beste, Ik wil alleen weten hoe ik een mail adres kan bokkeren in mijn Webmail. 
  2. Waarom krijg ik geen blauwe band bij ( inloggen)  log in  met mijn desktop en wel met mijn laptop.?                                                                                                                                 
  3.  Gr Bowie

Hallo @Bowie95 

  1. Je blokkeert een e-mailadres door in de header van een bericht via het “hamburger-menu” (drie horizontale streepjes) te kiezen voor Blokkeer afzender

    Het adres komt dan op een lijst te staan, die je kan beheren via :gear: → Instellingen → E-mail → Geblokkeerde afzenders

  2. Wat bedoel je precies met een blauwe band? Kan je een screenshot plaatsen?