Gisteravond 10-11-2020 had iemand geposted dat hij sinds 1 november problemen had met zijn internetsnelheid. Ik herinnerde dat
Gisteravond 10-11-2020 had iemand geposted dat hij sinds 1 november problemen had met zijn internetsnelheid. Ik herinnerde dat
Hallo
Dit is een complexe storing die ik heb, deze is nu afgeschermd omdat er gegevens gedeeld moet worden om deze storing die ik heb de kop in te drukken.
Alleen frappant is wel dat gisteravond iemand op dit forum ook aangeeft dat hij sinds 1 november een soortgelijke ervaring heeft zoals jij.
Alleen frappant is wel dat gisteravond iemand op dit forum ook aangeeft dat hij sinds 1 november een soortgelijke ervaring heeft zoals jij.
Zou je mij die link willen geven van die desbetreffende topic? Dan kan ik die toevoegen.
Hierbij de link. Alleen deze persoon heeft het volgens hem de gehele dag en dat is anders als bij jou.
Hierbij de link. Alleen deze persoon heeft het volgens hem de gehele dag en dat is anders als bij jou.
Bedankt!
Same here; Ik wou Dennis nog even wat melden, maar topic content is sinds gisteravond niet meer toegankelijk.
Maar het is niet uniek wat Dennis heeft gemeten en beschreven. Over de afgelopen grofweg 2 jaren heb ik dit wel meerdere keren gezien, voornamelijk bij T-Mobile klanten die KPN WBA hebben. Sinds een jaar ongeveer is het ook frequenter bij provider KPN zelf te zien. Lastige is alleen dat er talloze berichten zijn over ‘de WiFi is traag’ en het meestal lang duurt voordat mensen eens gedegen/grondig via een simpele directe kabel een speedtest doen.
Same here; Ik wou Dennis nog even wat melden, maar topic content is sinds gisteravond niet meer toegankelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.