Skip to main content

Gisteravond 10-11-2020 had iemand geposted dat hij sinds 1 november problemen had met zijn internetsnelheid. Ik herinnerde dat @Dennis Schreve ook sinds 1 november problemen had met zijn internetsnelheid en dan ‘s avonds. Ik wilde zijn topic opzoeken, maar kwam dat niet meer tegen. Na omslachtig zoeken uiteindelijk gevonden, maar is ineens niet meer te lezen. De afgelopen dagen kon ik deze post gewoon volgen tot gisteravond dus. Is dit een bug of censuur? 

 

Hallo @Hoopvol , die melding betekent in de regel dat je (nog) niet ingelogd bent in het forum.

 


@JanD , dat ben ik wel. Zie maar op de onderste foto. Daar zie je mijn Avatar (rechtsboven). Het enige wat ik kan bedenken is dat de post een “gesloten” topic is geworden en dat het niet meer voor iedereen leesbaar is en dan neigt dit naar censuur. In de afgelopen dagen kon ik deze post gewoon lezen tot gisteravond.


Dit is een complexe storing die ik heb, deze is nu afgeschermd omdat er gegevens gedeeld moet worden om deze storing die ik heb de kop in te drukken. 


@Dennis Schreve , dat verklaart veel dan en inderdaad wanneer je gegevens moet delen  wel zo handig inderdaad.

Alleen frappant is wel dat gisteravond iemand op dit forum ook aangeeft dat hij sinds 1 november een soortgelijke ervaring heeft zoals jij.


@Dennis Schreve , dat verklaart veel dan en inderdaad wanneer je gegevens moet delen  wel zo handig inderdaad.

Alleen frappant is wel dat gisteravond iemand op dit forum ook aangeeft dat hij sinds 1 november een soortgelijke ervaring heeft zoals jij.

Zou je mij die link willen geven van die desbetreffende topic? Dan kan ik die toevoegen. 


@Dennis Schreve ,

Hierbij de link. Alleen deze persoon heeft het volgens hem de gehele dag en dat is anders als bij jou.

Link


@Dennis Schreve ,

Hierbij de link. Alleen deze persoon heeft het volgens hem de gehele dag en dat is anders als bij jou.

Link

Bedankt! 😉👍🏼


@JanD , dat ben ik wel. Zie maar op de onderste foto. Daar zie je mijn Avatar (rechtsboven). Het enige wat ik kan bedenken is dat de post een “gesloten” topic is geworden en dat het niet meer voor iedereen leesbaar is en dan neigt dit naar censuur. In de afgelopen dagen kon ik deze post gewoon lezen tot gisteravond.

Same here; Ik wou Dennis nog even wat melden, maar topic content is sinds gisteravond niet meer toegankelijk.

Maar het is niet uniek wat Dennis heeft gemeten en beschreven. Over de afgelopen grofweg 2 jaren heb ik dit wel meerdere keren gezien, voornamelijk bij T-Mobile klanten die KPN WBA hebben. Sinds een jaar ongeveer is het ook frequenter bij provider KPN zelf te zien. Lastige is alleen dat er talloze berichten zijn over ‘de WiFi is traag’ en het meestal lang duurt voordat mensen eens gedegen/grondig via een simpele directe kabel een speedtest doen.


Same here; Ik wou Dennis nog even wat melden, maar topic content is sinds gisteravond niet meer toegankelijk.

@tmoesel je kunt het hier wel vertellen. 😉


Reageer