Skip to main content
Vraag

ChatLicense aanvraag voucher gaat mis

  • 4 September 2024
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedendag,

via KPN voor jou kun je via de mijn kpn app een voucher aanvragen voor chatlicense. Echter zit er een storting op de website (dit is zojuist telefonisch bevestigd door een kpn medewerker, hij heeft mij hierheen gestuurd, omdat jullie mij verder zouden kunnen helpen). Wanneer je je e-mailadres invult krijg je eerst oeps er ging iets mis. Daarna als je het nog een keer probeert dan krijg je dat het e-mailadres al gebruikt is, ondertussen krijg je geen voucher. Graag ontvang ik de voucher alsnog. Alvast hartelijk dank. 

Hier precies hetzelfde. Jammer. Hopelijk komt er snel een oplossing.


Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er een beetje vreemd van opkijk dat je hierheen bent gestuurd voor een voucher voor ChatLicense, @Sasham. Wij hebben deze namelijk niet. Maar goed, ik ga de vraag toch uitzetten om te kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Ik heb ook geen idee @Denise van KPN, misschien omdat het een fout in de webpagina is? Daar gaat het mis. Zo te zien ben ik niet de enige die er tegenaan loopt. Het is iets wat weggegeven wordt via kpn voor jou. Hopelijk kun je mij verder helpen. Alvast bedankt. 

ik heb de gegevens aangevuld.  


Ik ga navraag doen, ik kom er op terug!


Ik moet ook bekennen dat ik er nog nooit van gehoord heb, maar de link is hier


Ik wilde deze voucher ook graag aanvragen maar liep tegen hetzelfde aan. Hoor het graag als er een oplossing gevonden is!


Reageer