Skip to main content

door kpn veilig kan ik niet op de site van de stentor komen. De link sy=tuurt mij niet door naar de stentor maar naar hptts;//myprivacy . dpgmedia.nl. Die onveilig zou zijn. Dit gebeurt sinds vorige week. Waarom

De Stentor is onderdeel van DPGMedia, die een heel stel kranten uitgeeft, waaronder ook de AD en de Volkskrant. Zes dagen terug kreeg ik ook geen toegang tot deze kranten door KPN Veilig en hier op het forum gebracht. Probleem omzeild door in KPN Veilig bij Instellingen > Veilig browsen > Website uitzonderingen weergeven , daar hptts;//myprivacy . dpgmedia.nl  onder de tab TOEGESTAAN  invullen en afsluiten. Dan moet je weer toegang hebben naar de Stentor.  Zelf nu ontdekt dat er zaken veranderd zijn, waarschijnlijk bij DPGMEDIA,  waardoor de blokkering door KPN Veilig is opgeheven. Zo heb ik nu net zelf ervaren. Probeer het nog eens , en anders de uitzondering invullen bij TOEGESTAAN. Succes.


Hier is het probleem sinds vandaag ook opgelost zonder instellingen te hebben veranderd.

Piet.