Skip to main content
Vraag

ESET koppeling in KPN app leidt naar bestellen, niet naar de ESET portal

• April 1, 2026
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Beste forumleden, 

Vraag: ik gebruik Eset naar alle tevredenheid. Sinds kort als ik in de App (of via Windows op de PC) op “producten” klik zie ik de Eset Thuis tab, alleen kom ik niet automatisch in het hoofdportal maar in het bestelmenu. Dit is zowel op het Samsung als bij Apple.  Ik moet dus nu via een omweg (account, berichten, Eset maandoverzicht, en dan Ga naar Portal). 

Wat moet ik aanpassen in de App om via de Producten gelijk in het Eset portal te komen. 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@FHK-27 . Welkom hier.

Goede vraag, en ook eentje die we herkennen. Je bent niet de enige die ineens via het bestelmenu wordt gestuurd in plaats van direct naar het ESET portal.

We gaan dit intern even navragen om te achterhalen of hier ergens een foutje is gemaakt. 

Nog even voor mijn nieuwsgierigheid:  Als je het op je pc doet en je logt dan zelf in. (en je gooit tussendoor geen cookies weg) En je zou het daarna nogmaals via de MijnKPN omgeving proberen.  Logt ie dan wel door? 

Zodra we hier meer duidelijkheid over hebben, laten we het uiteraard weten in dit topic.

Dank voor het melden en je geduld!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Dank voor je reactie en fijn dat “het probleem” wordt herkend. 

Ook met een schone browser geschiedenis hetzelfde probleem. Het lijkt wel of de Eset button naar de verkeerde pagina verwijst ipv het portal.