Skip to main content
Vraag

Extra Veilig Mobiel van 7 augustus nog steeds niet verwerkt

• August 29, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Op 7 augustus jl. heb ik via het officiële online formulier bezwaar gemaakt tegen de prijsverhoging van €1 voor Extra Veilig Mobiel. Ik heb direct een automatische e-mailbevestiging ontvangen waarin KPN beloofde binnen 10 werkdagen inhoudelijk te reageren.

Het is vandaag 29 augustus en de reactietermijn is ruimschoots verstreken. Ik heb nog steeds geen inhoudelijke reactie ontvangen en de korting is niet toegepast.

Omdat een reactie uitbleef, heb ik zojuist gebeld met de telefonische klantenservice. De medewerkster weigerde de vergoeding en claimde dat ik mijn abonnement toen maar had moeten opzeggen als ik het er niet mee eens was of dat nu dan maar moest doen.

Dit is in strijd met de officiële afspraken die KPN met de Consumentenbond heeft gemaakt.

Aangezien KPN deze bezwaarregeling expliciet heeft toegezegd, verzoek ik een moderator om dit nu handmatig voor mij recht te zetten omdat ik niet weet hoe ik dit anders zou moeten doen.

Ik wil dat de €1 structureel uit mijn abonnementsprijs wordt gehaald en dat de onterechte kosten vanaf de ingangsdatum worden gecrediteerd. 

Hopelijk werkt dit.

Ik zag namelijk wel dat andere mensen ook hier op het forum wel een andere bevestiging via mail hebben gehad. 

Met vriendelijke groet

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@BvdBKG, goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wanneer je hier wat over hoort. 

Wij kunnen dit niet handmatig aanpassen, maar ik kan wel kijken hoe het ervoor staat met het bezwaar dat is ingediend. Je hebt je profiel ingevuld zie ik, dus ik heb gekeken en ik zie dat het bezwaar nog open staat. 
De afdeling die dit oppakt lijkt het helaas erg druk te hebben, waardoor het lang kan duren voordat je reactie hebt. Excuses hiervoor. 

Het bezwaar staat echter nog wel open, dus ik raad je aan om af te wachten tot je terugkoppeling van hen krijgt. Ik heb helaas geen doorlooptijd, maar de communicatie gaat per mail dus houd je inbox goed in de gaten. 

• Auteur
  • Topper
  • August 29, 2026

Hi Sanne

Dank je wel voor je antwoord. Dit is tenminste een logisch antwoord ipv een complete ontkenning zoals ik die kreeg van de klantenservice. 

Ik wacht het verder af. 

Dank je wel