Skip to main content
Antwoord

F-secure activeren op tweede smartphone lukt niet, inloggegevens kloppen niet?

• October 10, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb F-secure met succes op mijn Motorola geïnstalleerd en werkend gekregen.
Het lukt me niet om met de zelfde KPN ID inloggegevens F-secure op de Motorola ven mijn vrouw aan de praat te krijgen. Ik krijg steeds de melding dat emailadres / wachtwoord niet bekend zijn??
KPN telefonisch benaderd, maar zij verwijzen naar een fysieke KPN winkel.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@heksenbezem . Welkom hier.

Ik begrijp dus dat je succesvol heb ingelogd op één mobiel apparaat en daar KPN Veilig op hebt kunnen installeren.  En vervolgens lukt het niet op een ander toestel?  Dat is heel vreemd.

Kan het misschien zijn dat je 2e toestel bepaalde gegevens verkeerd onthouden heeft en die telkens weer automatisch invult bij het inloggen? Kun je anders de cookies en cache opschonen op je tweede mobiel? 

Verder wil ik je wijzen op ons uitgebreide kennisbank artikel over KPN Veilig. Misschien zit daar nog een bruikbare tip voor jou bij.

Mocht het tóch niet lukken, laat het ons hier weten zodat we verder mee kunnen denken. 

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hoi ​@heksenbezem . Welkom hier.

Ik begrijp dus dat je succesvol heb ingelogd op één mobiel apparaat en daar KPN Veilig op hebt kunnen installeren.  En vervolgens lukt het niet op een ander toestel?  Dat is heel vreemd.

Kan het misschien zijn dat je 2e toestel bepaalde gegevens verkeerd onthouden heeft en die telkens weer automatisch invult bij het inloggen? Kun je anders de cookies en cache opschonen op je tweede mobiel? 

Verder wil ik je wijzen op ons uitgebreide kennisbank artikel over KPN Veilig. Misschien zit daar nog een bruikbare tip voor jou bij.

Mocht het tóch niet lukken, laat het ons hier weten zodat we verder mee kunnen denken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2025

Dag Erwin,
Dank voor je bericht.
Ik ben uiteindelijk maar naar een KPN winkel gegaan, waar het probleem (wachtwoorden obstakel) uiteindelijk is opgelost.

Jammer de KPN service niet zo slagvaardig werkt als bij Ziggo (mijn vorige provider) Daar werd ik telefonisch door deskundige medewerkers net zo lang ondersteund tot het probleem was verholpen (zo nodig met op afstand overnemen van mijn PC).
Groet, Ron

Erwin van KPN
Moderator

Allereerst fijn dat het is opgelost in de winkel.  En inderdaad wel jammer dat het niet telefonisch kon.

Mocht er ooit weer een issue zijn kun je hier ook aankloppen.  We doen dan ons best om jou online te helpen!