Skip to main content
Vraag

F-Secure blokkeert programma; hoe kom ik via KPN bij F-Secure?

• May 18, 2026
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb F-secure via KPN en "extra veilig mobiel". IF-secure blokkeert programma.

In de aanbevelingen staat steeds dat herstel loopt via de f-secure app, maar die heb ik alleen via KPN.           

Hoe kom ik via KPN bij F-secure?

Het aanbevolen advies (zie hieronder) heb ik geprobeerd, maar zie geen knop apparaatbeveiliging. 

Hoe kan ik het programma herstellen?

Hiermee wordt een lijst weergegeven met de toepassingen die geblokkeerd zijn.

1. Open de F-Secure-app. (rechtstreeks of via KPN, moet ik iets installeren?)
  2. Selecteer Apparaatbeveiliging in de hoofdweergave van de app. (niet gevonden)
  3. Ga naar de weergave Apparaatbeveiliging en selecteer Scanuitsluitingen beheren.

Opmerking: U moet beschikken over beheerdersrechten om deze instellingen te openen.

4. Selecteer het tabblad Geblokkeerd.
  5. Zoek de toepassing die u wilt toestaan en klik op Toestaan.
  6. Selecteer Ja om te bevestigen dat u de toepassing wilt toestaan.

De geselecteerde toepassing wordt toegevoegd aan de lijst Uitgesloten en de toepassing kan weer systeemwijzigingen aanbrengen.

Graag advies. 

4 reacties

Search results

For support and trouble­shooting articles, please go to kb.f-secure.com.

Ik kom wel op deze pagina, waar het programma staat. Staat het daar in quarantaine? Als ik op de link klik kom ik op een algemene pagina, zonder verwijzing naar apparaatbeveiliging.

Wat is de oplossing?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@MarijeMaria, welkom op onze community. Ik begrijp je vraag niet helemaal. Wordt er iets geblokkeerd wat niet geblokkeerd moet worden?

Op onze kennisbank kun je alles vinden over deze producten bij KPN KPN Community Kennisbank: Online Veiligheid | KPN Community

Laat je weten of je er uit komt? We denken graag even mee!

Helaas is dit niet de oplossing. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Kun je toelichten waar je precies tegenaan loopt? We denken graag even mee!