Skip to main content

F secure blokkeert sites. Als Kpn veilig is uitgeschakeld zijn de sites wel te openen.

Ja... dat is denk ik de bedoeling. Of niet? Kunt u een voorbeeld geven van zo'n site?


DPG media 


Hallo @Hans Schrijnder ,

Je kunt deze vraag beter aan F-secure zelf stellen. Vraag daar of ze die website willen goedkeuren in de eerst volgende update. 

https://www.f-secure.com/nl/home/support


Beste Noordzee. 

F secure is op de hoogte en nog steeds geen oplossing.


Hallo @Hans Schrijnder welke website van DPG precies? Want de algemene website van DPG media kan ik goed bereiken met KPN Veilig.

 


De sites die ik via Facebook wil openen, worden geblokkeerd. 


Hallo @Hans Schrijnder ik gebruik geen Facebook, dus kan je helaas niet verder helpen.

Wacht de reactie van mede-forumleden of het moderatieteam af.

Succes.

 


De sites die ik via Facebook wil openen, worden geblokkeerd. 

Is dit op de pc/laptop of of de smartphone? 


Alleen laptop


Hi @Hans Schrijnder, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Even voor mijn beeldvorming. Gaat dit echt alleen om DGP media, en al hun onderliggende merken? 


ook


ook

Ook of alleen? 


Al ruim een week worden ontzettend veel reguliere sites geblokkeerd. Ik werk al jaren met deze virusscanner KPN en dat was hiervoor nooit. Ontzettend storend/ergerlijk. Ik heb al meerdere keren de extensie in Google uitgezet. Via F secure krijg je de melding dat die extensie aan moet. Nadat ik uitgegoogeld ben zet ik deze weer aan. Graag oplossen met F secure, KPN, dit werkt niet.     


Ik heb hetzelfde probleem en dezelfde oplossing gekozen. Maanden geleden dit al en met mij vele anderen aangekaart bij KPN.  Nog steeds geen reactie van KPN  en dus ook geen oplossing. Probleem overigens alleen op mijn laptop.


Geef eens de domeinen van een paar sites die niet benaderd kunnen worden.


Alle sites die via Facebook aangeboden worden


Geef eens de domeinen van een paar sites die niet benaderd kunnen worden.


Sites die via Facebook worden aangeboden


Als er geen domeinen gegeven worden dan houd het voor mij helaas op.


Ik heb hetzelfde probleem en dezelfde oplossing gekozen. Maanden geleden dit al en met mij vele anderen aangekaart bij KPN.  Nog steeds geen reactie van KPN  en dus ook geen oplossing. Probleem overigens alleen op mijn laptop.

F-secure mag geen klanten met kpn beveiling  helpen 

75 minuten in de wacht gezet bij F-secure verbinding verbroken zelf maar F=secure belde netjes terug wij mogen u niet helpen met het probleem bedank KPN


Wat nu KPN? Fsecure mag niet en KPN kan niet. 


Wat nu KPN? Fsecure mag niet en KPN kan niet. 

Geef eens de domeinen van een paar sites die niet benaderd kunnen worden.


www.omoda.nl

www.zitmaxx.nl

www.montel.nl 

via Google blokkade site maar ook via Bing zoekmachine-  

 

Groetjes Chris 


themeatlovers.nl

 

voorschotensekrant.nl


Wat is de bedoeling om de krant te lezen 

 


Reageer