Skip to main content

F secure blokkeert sites. Als Kpn veilig is uitgeschakeld zijn de sites wel te openen.

 


Maar dat is toch niet de door mij genoemde "Advertentieblokkering"?

Scroll eens naar beneden op dat scherm.

Staat daar nog een optie "Advertentieblokkering"?


Wat moet ik dan anders doen Kpn veilig blokkkeerd site die door Google en Bong sponsord zijn 

 

als kpn veilig afsluit kan ik wel op de site .

MAAR WAT HEB IK DAN vooe BEVEILIGNG NOG 


@Heidi50, Kan jij een screenshot plaatsen van de instelling "Advertentieblokkering"?


 


Even op die beheersrechten klikken, dan kun je alles instellen @Veba 


 


En heb je dan nu ook de "Advertentieblokkering" uit kunnen zetten @Veba?


Uit gezet zie foto nu geen blokkade 

hoe zit het nou met de beveiliging 

 


@Veba, Zet die "Browserbeveiliging" weer aan, niemand heeft je gevraagd om die uit te zetten en het is ook niet de bedoeling om die uit te zetten. Alleen de "Advertentieblokkering" moet uitgezet worden.


Ik heb alleen advertentie blokkering uit gezet zie foto 


 


Ik heb alleen advertentie blokkering uit gezet zie foto 

En "Browserbeveiliging" staat dus aan?


@Heidi50, Kan jij een screenshot plaatsen van de instelling "Advertentieblokkering"?

 


Ik heb het zelfde probleem, niet op mobiele telefoon, wel op laptop. van de een op de andere dag. Nu 2 weken. En als je extensie uitzet bij edge en chrome steeds storende reminders van KPN veilig. Ook die kun je uitzetten. maar ja wat hebben we er dan aan?


Bij mij is het opgelost helaas kan ik je niet helpen hoe het is opgelost 

Ik vermoed met een update van kpn veilig

Groetjes 

 

 


Ik heb KPN veilig verwijderd van laptop en opnieuw geinstalleerd. Dat heeft het probleem voor mij verholpen. Extensies nu bij Edge en Chrome zonder problemen sites bekijken.

Het is wel raar want mijn eerder abonnement was wel ‘uptodate’. Misschien dat iemand anders ook baat heeft met verwijderen van laptop en opnieuw activeren


Kpn veilig is niet meer uit te schakelen sinds 1 oktober. Dus weigert F secure een aantal websites.


Kpn veilig is niet meer uit te schakelen sinds 1 oktober. Dus weigert F secure een aantal websites.

Hoezo is KPN Veilig niet meer uit te schakelen?

Je kunt KPN Veilig toch rustig verwijderen?


Reageer