Kan mijn vrouw er ook gebruik van maken als ik me voor f secure aanmeld
En is het zin vol om het te nemen ik had ik had Microsoft met beveiliging van cloud en email zonder reclame koste me tien euro dat heb ik nu opgezegd dat werd me te duur
Admin: samengevoegd met eerder topic
Hallo
Hallo
Dat kan zeker. Je vrouw kan dat dan ook gebruiken.
Je kunt kiezen uit vijftien apparaten voor 4,99 per maand of 25 apparaten voor 9,98 per maand.
Welke apparaten kan ik met F-Secure beveiligen?
F-Secure is beschikbaar voor apparaten met de volgende besturingssystemen:
Besturingssysteem | versie |
---|---|
Windows | Windows 10 21H2 of later Windows 11 |
MacOS | minimaal MacOS 12 (Monterey) |
Android | minimaal Android 10.0 |
iOS | minimaal iOS 16.0 |
bron:
Maar kan mijn vrouw er dan ook bij op
Maar kan mijn vrouw er dan ook bij op
Jazeker. Dat hadden wij hier thuis ook. Het maakt niet uit wie de gebruikers zijn van die vijftien appararaten.
En ja ik ben een leek met dit allemaal en de optie van beveiliging op de modem moet ik dan zelf daar nog instellingen doen want daar snap ik niks van kan dat allemaal niet meer bij benen
Het heeft verder niets met het modem te maken. Het gaat om beveiliging van bv laptops, telefoons of een PC.
Wat zijn de voordelen van F-Secure?
- Je apparaten zijn beschermd
Voorkom virussen, trojaanse paarden, adware, keyloggers, spyware en andere malware. - Veilig online
De virusscanner van F-Secure zorgt dat jij veilig kunt browsen, bankieren en online winkelen. - Gezinsregels
Bescherm kinderen tegen landurige schermtijd of onveilige apps en websites. - Filter op schadelijke content
Schadelijke websites worden automatisch geweerd en zoekresultaten gefilterd op geweld, seks en grof taalgebruik. - Privacy van je apps
Geïnstalleerde applicaties op Android telefoons worden gecontroleerd op gevaren voor privacy met KPN Veilig Virusscanner. - Gaming mode
Zorgt voor ruimte en snelheid op je PC, zodat je zonder haperen de beste game ervaring hebt.