Kan mijn vrouw er ook gebruik van maken als ik me voor f secure aanmeld
En is het zin vol om het te nemen ik had ik had Microsoft met beveiliging van cloud en email zonder reclame koste me tien euro dat heb ik nu opgezegd dat werd me te duur
Admin: samengevoegd met eerder topic
Hallo
Hallo
Dat kan zeker. Je vrouw kan dat dan ook gebruiken.
Je kunt kiezen uit vijftien apparaten voor 4,99 per maand of 25 apparaten voor 9,98 per maand.
Welke apparaten kan ik met F-Secure beveiligen?
F-Secure is beschikbaar voor apparaten met de volgende besturingssystemen:
Besturingssysteem | versie |
---|---|
Windows | Windows 10 21H2 of later Windows 11 |
MacOS | minimaal MacOS 12 (Monterey) |
Android | minimaal Android 10.0 |
iOS | minimaal iOS 16.0 |
bron:
Maar kan mijn vrouw er dan ook bij op
Maar kan mijn vrouw er dan ook bij op
Jazeker. Dat hadden wij hier thuis ook. Het maakt niet uit wie de gebruikers zijn van die vijftien appararaten.
En ja ik ben een leek met dit allemaal en de optie van beveiliging op de modem moet ik dan zelf daar nog instellingen doen want daar snap ik niks van kan dat allemaal niet meer bij benen
Het heeft verder niets met het modem te maken. Het gaat om beveiliging van bv laptops, telefoons of een PC.
Wat zijn de voordelen van F-Secure?
- Je apparaten zijn beschermd
Voorkom virussen, trojaanse paarden, adware, keyloggers, spyware en andere malware. - Veilig online
De virusscanner van F-Secure zorgt dat jij veilig kunt browsen, bankieren en online winkelen. - Gezinsregels
Bescherm kinderen tegen landurige schermtijd of onveilige apps en websites. - Filter op schadelijke content
Schadelijke websites worden automatisch geweerd en zoekresultaten gefilterd op geweld, seks en grof taalgebruik. - Privacy van je apps
Geïnstalleerde applicaties op Android telefoons worden gecontroleerd op gevaren voor privacy met KPN Veilig Virusscanner. - Gaming mode
Zorgt voor ruimte en snelheid op je PC, zodat je zonder haperen de beste game ervaring hebt.
Naast F-Secure is er ook een beveiliging vanuit ons netwerk. Dit is ook actief als je geen F-Secure hebt. Daar kan je hier meer over lezen: Wat doen wij voor veilig internet?
Browserbeveiliging
Browserbeveiliging is na installatie standaard actief. Het beschermt je tegen schadelijke websites wanneer Browserbescherming is ingeschakeld. Voor de browser Safari moet je nog een extra stap uitvoeren:
- Ga naar ‘Voorkeuren’
- Kies voor ‘Browserbescherming’
- Klik op ‘Browserextensie installeren’ om een webpagina te openen die de extensie automatisch downloadt en je vertelt hoe je deze kunt installeren
Bankierbeveiliging
Als je Bankierbeveiliging inschakelt, zijn je online bankiersessie en transacties beschermd. Zodra je toegang krijgt tot de website van je bank worden alle verbindingen die niet noodzakelijk zijn voor online bankieren geblokkeerd.
Zo schakel je Bankierbeveiliging in:
- Open F-Secure
- Ga naar de pagina 'Antivirus’
- Selecteer ‘Instellingen’
- Selecteer ‘Veilig browsen’
- Selecteer ‘Instellingen bewerken’
- Schakel ‘Bankierbeveiliging’ in
- Selecteer ‘Mijn actieve internetverbindingen niet onderbreken’ als je niet wilt dat Bankierbeveiliging geopende verbindingen sluit. Als je deze instelling niet selecteert, sluit Bankierbeveiliging zodra het wordt geactiveerd ook al je huidige internetverbindingen
- Kies hoe je wilt dat Bankierbeveiliging omgaat met data die is gekopieerd naar je klembord. Bankierbeveiliging wist standaard alle gegevens van het klembord als je de verbinding met de bank afsluit. Selecteer ‘Klembord niet wissen’ als je de gegevens daarna nog wilt kunnen plakken.
Ondanks uitleg snap er niks van maar ligt niet aan jullie maar aan mij ik moet niet zelf van alles in te moeten stellen er is niemand die mij erbij kan helpen ik eerst van Microsoft online beveiliging maar ja dat werd me te duur je had extra clout en geen reklame bij gratis outlook en virus scanner.
Admin: samengevoegd met eerder topic
Eerlijk gezegd vind ik F-secure en Microsoft cloud gewoon onzin. Het is beide in leven geroepen om mensen die er weinig van weten bang te maken.
Windows komt altijd standaard met Windows Security en Defender. In de setupschermen laten ze altijd een aantal opties geel ipv groen: daar moet je voor betalen, maar die zijn niet noodzakelijk. De virus & bedreigingsbescherming en de firewall & netwerkbeveiliging zijn de twee zaken die je op orde moet hebben en die zitten standaard in Windows.
Je PC wordt niet veiliger als je Cloud/Onedrive neemt. Hoogstens heb je een backup van je bestanden als je PC kapot gaat of als je PC wordt gegijzeld (dmv ransomware, maar die wordt al tegengehouden door de virusbescherming). Het biedt wel gemakt, als je bijv. een nieuwe PC of laptop koopt en daarop inlogt met de Microsoft ID. Dan heb je meteen je bestanden weer paraat.
Dus alleen f secure is voldoende voor telefoon voor mij en mijn vrouw.
Dus alleen f secure is voldoende voor telefoon voor mij en mijn vrouw.
Ja, dat is veilig genoeg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.