Skip to main content
Beantwoord

F-secure wil update niet uitvoeren, geeft de melding 'probeer later opnieuw'

• November 13, 2025
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik kan de F-secure update niet uitvoeren. hij geeft al meerdere malen de melding “probeer later opnieuw”. ik gebruik Tahoe 26.0.1

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@nepje, dat is een rare melding inderdaad als je probeert te updaten. Krijg je die melding nu nog steeds? We zien wel eens dat het helpt om F-secure helemaal te verwijderen, en daarna opnieuw te installeren. Heb je dat al geprobeerd, wordt de update dan wel gedownload?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hoi ​@nepje, dat is een rare melding inderdaad als je probeert te updaten. Krijg je die melding nu nog steeds? We zien wel eens dat het helpt om F-secure helemaal te verwijderen, en daarna opnieuw te installeren. Heb je dat al geprobeerd, wordt de update dan wel gedownload?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 16, 2025

hoi Jasper. ik heb f-secure opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik ook geen update verzoek meer. Ik kijk het even aan. 

bedankt voor je hulp.

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt bemoedigend ​@nepje, hopelijk blijft de melding nu ook weg. Als je 'm toch weer krijgt, of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden.