Skip to main content

Ik heb een nieuwe SSD schijf in mij PC moeten installeren, nu krijg ik KPN Veilig niet gedownload: ik krijg de melding: accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd. Wat moet ik doen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb zelfde probleem gehad  waarschijnlijk zit er nog restinstallatie in jou systeem ga naar f secure kopje verwijderen daar vindt je een programmatje waarmee je alles van f secure kunt verwijderen zodra uitgevoerd kun je kpn veilig wel instaleren

Brutus


Kan je een screenshot laten zien?


Niet meer nodig, het is al opgelost, door 1 computer toegang te laten vervallen.

 


Kan je een screenshot laten zien?

 

 

s://www.f-secure.com/nl/support/tools

VERWIJDERPROGRAMMA VOOR WINDOWS

Een programma dat u kunt gebruiken om F‑Secure-producten van uw computer te verwijderen. Gebruik dit programma alleen als een laatste oplossing, als u er niet in slaagt om het product te verwijderen via de normale weg.

Leesmij-bestand

Downloaden

 


Ik zie daar geen foutmelding.
Laat eens zien hoe die foutmelding eruit ziet met een screenshot? Gebeurt dat nadat je op Downloaden klikt?


Goed om te lezen dat het opgelost is @JasperDP. Dat het door het vrijgeven van een computer lukte, doet vermoeden dat KPN Veilig niet volledig was verwijderd van de oude harde schijf. 

Het verwijderen van KPN Veilig of het vrijgeven van een licentie wordt beide beschreven in onze Kennisbank: