Skip to main content
Antwoord

Geen toegang tot F-Secure via mijn abonnement?

• September 3, 2025
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Wouterie
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik lees dat iedere klant toegang heeft tot F-Secure, maar als ik inlog op de site krijg ik deze melding:

“U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice. “

Nu is het zo dat we vroeger bij Telfort zaten, maar het abonnement is allang overgezet naar een nieuw KPN abonnement. Ik kan overigens in MijnKPN ook helemaal niets vinden om F-Secure toe te voegen o.i.d. en die Chatbot is wellicht de domste die ik ooit ben tegengekomen ;) 

We hebben nu een BitDefender abonnement, maar als het 'gratis’ is dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Beste antwoord door Wouterie

@JanD Daar staat nogal wat, maar onder “Type abonnement” staat:  Internet en Interactieve TV

Abonnementsnummer:  20000000xxxxxx

Als ik mijn abonnement wil aanpassen kan ik alleen maar voor entertainment spullen kiezen. Als ik inlog op de KPN Veilig omgeving dan krijg ik de melding dat het niet is toegevoegd aan het abonnement. 

Edit: Het is gelukt, bedankt voor de ondersteuning. De links verwezen naar aanpassingen in het TV abonnement, niet naar het Internet abonnement.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 3, 2025

Beste Wouterie, heb je nog een abo onder de TFT voorwaarden of heb je het over laten zetten naar een 'echt' KPN abo?

Indien het 1e heb je inderdaad geen gratis 5 licenties voor KPN Velig.

Indien het 2e zou je 5 licenties gratis moeten hebben. 

In MijnKPN staat het vermeld.

Wouterie
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 3, 2025

@JanD Vroeger hadden we Telfort, maar sinds vorig jaar hebben we een nieuw abonnement. Nieuwe voorwaarden etc. TFT staat ook niet meer voor het abonnementsnummer.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 3, 2025

Wat staat er in MijnKPN?

Wouterie
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • September 3, 2025

@JanD Daar staat nogal wat, maar onder “Type abonnement” staat:  Internet en Interactieve TV

Abonnementsnummer:  20000000xxxxxx

Als ik mijn abonnement wil aanpassen kan ik alleen maar voor entertainment spullen kiezen. Als ik inlog op de KPN Veilig omgeving dan krijg ik de melding dat het niet is toegevoegd aan het abonnement. 

Edit: Het is gelukt, bedankt voor de ondersteuning. De links verwezen naar aanpassingen in het TV abonnement, niet naar het Internet abonnement.