Skip to main content

Goede dag

 

vermogen op eens geen internet en tv meer nieuwe dsl kabel gehaald maar hij doet en nog steen niet 😭kan iemand me helpen krijg afkick verschijnselen van netflix het was net zo spannend 

 

Ik zie dat je zo’n platte DSL-kabeltje hebt aangesloten, je kunt beter een ronde DSL-kabeltje gebruiken. Zie hieronder het voorbeeld:

FOUT:

GOED:

Deze zijn beter geïsoleerd. Als je het bonnetje nog hebt van dat andere kabeltje, kun je hem nog omruilen. 


Hoi @Renate1990Renate en welkom op het forum! Is het met bovenstaande tip van Dennis gelukt om de diensten weer werkend te krijgen, of heb je een andere oplossing gevonden? Ik heb de diensten op het adres dat in je forumprofiel staat geprobeerd door te meten, maar ik kan op dit adres geen KPN aansluiting vinden. Zit je wellicht nog bij Telfort? Zo ja, neem dan contact op met Telfort hierover.


Hoi @Renate1990Renate en welkom op het forum! Is het met bovenstaande tip van Dennis gelukt om de diensten weer werkend te krijgen, of heb je een andere oplossing gevonden? Ik heb de diensten op het adres dat in je forumprofiel staat geprobeerd door te meten, maar ik kan op dit adres geen KPN aansluiting vinden. Zit je wellicht nog bij Telfort? Zo ja, neem dan contact op met Telfort hierover.

Beste @Renate1990Renate,

Is het nog gelukt om de verstoring te verhelpen met een nieuwe DSL-kabel? (Een ronde, geen platte)


Reageer