Ik heb hier naast mijn tuin ook zo'n lawaai makende schakelkast van KPN staan.
Kan hier de monteur eens naar kijken.
Ik heb hier naast mijn tuin ook zo'n lawaai makende schakelkast van KPN staan.
Kan hier de monteur eens naar kijken.
Kun je jouw profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Heb je er ook een foto bij? Hoe weet je dat het een KPN kast is?
Ik heb postcode en huisnr. ingevoerd bij mijn profiel.
Hey
Ik heb een bereikbaarheidsnummer ingevoerd bij mijn profiel.
Dank voor het aanvullen van je profiel,
Hoe weet je dat het een KPN kast is?
Â
Â
Â
Bedankt,
Ik geef de melding door. Als ik info voor je heb, plaats ik dat hier in het topic. Â We komen zo snel mogelijk de kast controleren!Â
Dag,
Is de kast al gecontroleerd?
Â
Â
Hey
Nee, sorry, ik merk geen verschil.
Nog steeds lawaai, niets aan gedaan.
Â
Hey
Hey
De firma Allinq heeft inderdaad telefonisch contact met mij gehad en ik heb via de mail bericht ontvangen dat mijn melding betreffende de kast geregistreerd staat. Alvast dank hiervoor.
Top, goed om te weten dat jullie contact hebben gehad. Dank voor je bericht, nu maar hopen dat het snel verholpen wordt :)Â
Fijn om te lezen in dit forum dat bij Kuipers Albergen de kast minder lawaai maakt. De kast die bij mij staat maakt nog steeds veel lawaai. Geen verbetering gemerkt.
Ik dien hierbij opnieuw een verzoek in om iets aan het lawaai van de schakelkast te doen. Regelmatig is er een monteur bij de kast aan het werk, maar aan de geluidsoverlast doet hij niets.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.