Skip to main content

Aangemeld voor de kado kalender.... tot op heden geen enkele mail ontvangen.. dus geen kadootjes voor mij 😏

Prompt ontvang ik zojuist een mail met daarin.. het is weer tijd om een kadootje uit te pakken... 🤣🤣😂😂🤣😂 bijzonder!

Verder is kpn drastisch achteruit gegaan. De tv gids is verandert op tv, zeer traag met laden waar het voorheen 10 x sneller ging.

De app is onoverzichtelijk. 

Ik betaal me groeen en blauw aan kpn.. ik neem zoveel producten af... 

Zo jammer dat ze nu klanten Lokken met kadoos.. nog nooit zoiets gekregen.... ik betaal alleen maar... zou t toch best leuk vinden om bv eens een jaar niet te hoeven betalen bv... 

Tevens is er ook nooit meer gereageerd op een klacht/melding.

Zonder bericht naar buurtbewoners toe.. is er bij ons op de hoek een een of ander transformator kast geplaatst waar we veel geluidsoverlast aan ondervinden.…

Stom eigenlijk dat ik klant blijf... maar ja... jaren al klant plus zelfde mobiele nr.... gedoe om over te stappen.…

Het ticketnr van onze klacht/melding: 23220... dateert van 16-10-2019!!!

Kpn moet maar eens met iets heeeeel goeds over de brug komen!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

een of ander transformator kast geplaatst waar we veel geluidsoverlast aan ondervinden.…

Weet je zeker dat die van KPN is? Kan ook nog de kabelaar zijn, of het energiebedrijf.


Dag Peter, dat kastje is absoluut van kpn.

Ik heb het nagevraagd, ook toen er een monteur bezig was, ik weet ook wat het is.. en Daar moet kpn iets aan doen. Maar feit blijft dat het belachelijk is dat dat ding daar zonder enige communicatie is geplaatst en voor zoveel overlast zorgt.

Grt. 


Dan zal je bij de gemeente moeten zijn. Die geeft toestemming voor het plaatsen van zo'n kast.


Kpn moet het probleem m.b.t. geluidsoverlast oplossen. Gemeente zegt dat we daarvoor bij kpn moeten zijn.

Van het kastje naar de muur wordt je gestuurd.

 


Als een moderator hier komt zal deze dat zeker oppakken. Ze weten de route inmiddels (ivm geluidsoverlast van kasten).

Handig dan wel: is je profiel al ingevuld? Daar staan je gegevens afgeschermd.

Verder kun je hier of in je profiel (bv pers. opm.) het adres van die kast plaatsen.


@Kerstster Welkom op het forum. 

Fijn dat het nu gelukt is met de kadokalender. 

Voor wat betreft het tv kijken heb je op dit moment helaas gelijk, hier zal nog een update voor volgen maar dit zal in het nieuwe jaar zijn. 

Dan de straatkast waarvan je hinder ondervindt, ik zoek graag voor je uit wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je zoals @PeterG al aangaf je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik aan de slag.