Skip to main content

Hoi,

 

Weet iemand of en hoe een melding vanuit KPN veilig permanent genegeerd kan worden?

 

Ik krijg onderstaande melding en wil deze permanent uitzetten, maar de volgende dag etc. komt deze gewoon weer terug.

En nee, instellen lukt niet voor dit specifieke chrome profiel, want die is van mijn werk. :-)

Ik heb net de helpdesk van KPN gesproken, maar dan leverde helaas niets op.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet.

 

 

 

Hi @Jadaha! Welkom op het forum. 

Kan het zijn dat de cache van Google Chrome bij opnieuw opstarten geleegd wordt? En is het altijd de volgende dat deze melding naar voren komt? Of ook op dezelfde dag, bijvoorbeeld na het vergrendelen van je laptop?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


Beste Bram,

 

Dank je voor je reactie.

 

Ik heb het gecheckt, maar het legen van de cache gebeurt niet standaard. Er staat nog een hoop opgeslagen. De melding komt vaak op als ik het profiel van mijn werk opstart.

Op mijn eigen profiel heb ik het wel kunnen instellen en krijg ik de melding niet.

Het gaat om een desktop computer en er is geen vergrendeling.

 

Ik merk wel dat je vooral richting google denkt. Het lijkt dus niet mogelijk om de melding uit te zetten?