Skip to main content

Op het leegstaande KPN pand aan de Krimp 3 te Zaandam, postcodes 1506 AC of 1506 AA (onduidelijk op welk adres het pand geregistreerd is).

Graffiti trekt wildplassers aan en ook afval. Gemeente vindt dat de eigenaar het moet oplossen.

 

Kadastrale aanduiding Zaandam K 12627

Kadastrale objectidentificatie : 014601262770000

Kadastrale grootte 560 m²

Coördinaten 116633 - 494623

 

 

 

 


Het Kadaster wijst KPN aan. Dus ik ga ervan uit dat KPN dit oplost.

Bij de gemeente bestaat namelijk onduidelijkheid over wie de eigenaar is: gemeente? KPN? of Ymere?

https://zaanstad.nieuws.nl/actueel/41122/fracties-de-draad-kwijt-van-wie-is-kpn-pand-krimp-op-dit-moment/ 

E-mail van 12 augustus 2020 van Gemeente Zaanstad

 

 

----------------------------------------

 

 

E-mail van 20 augustus 2020 van Woningcorporatie Ymere

 


@Advocaat Sepehr Welkom op het forum. Goed dat je dit meldt, mijn collega’s van KPN Infra zijn verantwoordelijk voor wijkcentrales en dergelijke. Op het moment dat het pand inderdaad bij KPN in beheer is dan zullen zij hier normaal gesproken iets mee doen. Ik zou in dit geval dan ook willen adviseren om hiervoor even contact op te nemen met 0800-0150. 


tel 0800 - 0150 verwijst u door naar het volgende mailadres:

tickets-kasten@allinq.nl 

 

Helaas wil de KPN in tegenstelling tot de gemeente Amsterdam alleen maar aanstootgevende graffiti verwijderen. Merkwaardig dat KPN geen onderhoudsplicht kent.

 

met vriendelijke groet,

 

Liesbeth van den Berg


Bedankt Liesbeth!

Ik heb een bericht gestuurd naar het e-mailadres tickets-kasten@allinq.nl.

En eerder al een handhavingsverzoek bij de gemeente ingediend.

Groet,

Sepehr


Goede dag

Dit is gewoon de meest verschrikkelijke graffiti, wie tekent ze en waarom en waarom worden ze niet gepakt door de politie?


Jeetje wat een rotzooi! Wat walgelijk zeg van die gore wildplassers, echt idioten. En dat verschrikkelijke graffiti over de hele muur, wat een bende. Ik voel voor je dat je in zo'n rotte buurt moet wonen, afschuwelijk is het. Lekker makkelijk ook van die gemeente dat ze het op de eigenaar afschuiven. Ze moeten gewoon camera's plaatsen en vuile graffiti spuiters en wildplassers een flinke bon geven! Wij hadden ook zo'n vervallen pand dat zo toegetakeld was, dat heeft een aannemer toen voor ons weer opgeknapt, wij hadden https://www.marcbohle.nl/ in dienst.