Skip to main content
Beantwoord

Groene rand op scherm bij internet bankieren ontbreekt

  • 15 April 2024
  • 11 reacties
  • 266 keer bekeken

Bij bezoek ING site op internet via mijn laptop kreeg ik altijd een groene lijn/balk rond het scherm als aanduiding dat de bankiersbeveiliging was ingeschakeld. Nu verschijnt die groene balk niet. KPN veilig is wel ingeschakeld vlgs de website.

Ik heb hierover gebeld mer KPN Service, maar kreeg geen verklaring daarvoor. 

Graag reactie op bovenstaande.

 

 

Hoi @A Last, welkom op onze community, welke browser gebruik je precies? Ik heb hier eerder ook een topic over gezien, misschien heb je daar wat aan?
 

 

Kun je het anders eens met een andere browser proberen?
En anders KPN Veilig eens opnieuw installeren?


Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. De groene rand wordt bij alle banken zichtbaar m.u.v. de AMRO bank. Heb van alles geprobeerd, maar het lukt mij niet om deze groene rand ook bij de genoemde bank te krijgen. Wie kan mij helpen?

Ik heb F-secure al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, heb KPN Veilig al een paar keer opnieuw geïnstalleerd. 

Wie heeft de oplossing ?

Bij voorbaat dank voor een reactie.


Ik gebruik Chrome. Maar ook met Firefox of Edge doet de groene rand het bij AMRO niet. Bij alle andere banken wel.

En KPN Veilig heb ik al een aantal malen verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat.


Welke instantie kan mij daarbij helpen? Wie is een goed aanspreekpunt voor KPN Veilig ?

Als je de KPN belt krijg je een onbevredigend antwoord. De Amro gaat niet over computerprogrammas.

Maar wie dan wel?


F-secure al gecontacteerd @WvN ?

https://www.f-secure.com/nl/support/contact

 


zie geen groene balk meer bij KPN veilig terwijl bankbeveiliging aanstaat


Het zou mooi zijn als de verstrekker van het programma (lees KPN) ook voor een oplossing kan zorgen. 

De vraag die ik heb kom ik regelmatig tegen op internet. Dit is toch echt een probleem naar mijn idee. En als KPN dan het antwoord weet zou dat veel teleurstelling  voorkomen bij de klanten. Ik hoop dat jullie alsnog met een (goed) antwoord komen. Er mag altijd contact met mij worden opgenomen.

Bij voorbaat hartelijk dank.


Staat bankierbeveiliging en onderliggende thema's wèl aangevinkt @WvN , @JosFien en @A Last .???

Bij mij werkt het gewoon, zo even nog de instellingen en de werking gecontroleerd op een Windows laptop.


@WvN, @JosFien  jullie reageren in een oud topic. Als het gemarkeerde antwoord voor jullie niet de oplossing is, willen jullie dan een eigen topic aanmaken?

Hoi @A Last, welkom op onze community, welke browser gebruik je precies? Ik heb hier eerder ook een topic over gezien, misschien heb je daar wat aan?
 

 

Kun je het anders eens met een andere browser proberen?
En anders KPN Veilig eens opnieuw installeren?


Sinds half juni j.l. steeds het probleem dat de groene beveiligingsrand bij ABNAMRO ontbreekt. Bij alle andere banken werkt het wel, maar niet bij ABNAMRO. Soms komt de groene rand weer. Maar na een paar dagen ontbreekt de groene rand weer. Vele telefoontjes gedaan naar KPN 0800-0402. Wat een teleurstelling; geen van de medewerkers helpt dit op te lossen. Zij weten er geen raad mee. Raken geïrriteerd. En dan ook nog de schuld bij de klant leggen.  KPN Veilig opnieuw geïnstalleerd en nog vele andere dingen geprobeerd. Maar alles staat goed. Het ligt niet aan de klant. Het probleem zit bij KPN. Maar oplossen … homaar! Klacht indienen is onmogelijk. Op geen enkele manier. Wat nu?Hoofdkantoor van KPN aanschrijven?


Hier ook steeds dezelfde problemen @Adriaantje Peterke  , dan weer even wel bankierbeveiliging en dan ineens weer niet. Word er echt moedeloos van en heb ook alles al geprobeerd maar het klopt ergens niet, het lijkt wel of de Abnamro steeds verdwijnt van de lijst bankierbeveiliging bij kpn veilig. KPN HELP AUB @Thomas van KPN  . Wij hebben bankzaken te regelen en ik voel me nu niet veilig om dit te doen.

Sorry hoor maar het is echt vervelend aan het worden.Â