Skip to main content

Hallo,

 

Ik wordt sinds vandaag steeds gebeld door “Microsoft”.

Overduidelijk internet criminelen uit een ander land. Spreken met accent en alleen in het Engels. Waarschijnlijk een call centre.

 

Het gaat om de vaste telefoon. Hoe kan ik dit blokkeren? Deze mensen gaan uiteraard het bel me niet register respecteren.

 

Bij voorbaat dank, 

 

Roy

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Blokkeren is volgens mij niet mogelijk, zelf heb ik lang geleden eens opgenomen en verteld dat ik geen computer had en het lijkt erop dat dit tot nu toe gewerkt heeft


@Roy14 volgens mij kun je dat niet blokkeren. Sommige mensen zeggen: “Hang gewoon meteen op.” 

Zelf probeer ik ze altijd zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en doe net alsof ik meega in hun verhaal. Waarom ik dat doe? Omdat ze daar een ontiegelijke hekel aan hebben. Dat kun je namelijk horen aan hun gevloek en getier als ze erachter komen dat ze zonder resultaat een kwartier bezig zijn geweest.


Het gaat om de vaste telefoon.

Je hebt dit gepost in de rubriek “mobiele abonnementen". :rolling_eyes:

Helaas valt op de vaste telefoon niks te blokkeren. Gewoon niet opnemen; daar is de nummerweergave nu juist voor geïntroduceerd in 1998.

Ik ga altijd stug Nederlands praten; dan geven ze het ook op. En wordt je nog maar weinig gebeld. Hier althans.


Het gaat om de vaste telefoon.

Je hebt dit gepost in de rubriek “mobiele abonnementen". :rolling_eyes:

 

Klopt, sorry zie het nu zelf ook. Toch bedankt voor je reactie.

 

@jimny, @Katana321 en @PeterG Oke duidelijke antwoorden. Jammer dat ik er niet direct iets aan kan doen. Hopelijk geven ze snel op.