Skip to main content
Beantwoord

Hoe gebruik in 1Password privé als ik het ook via mijn werk gebruik?

• May 15, 2026
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Via mijn werk gebruik ik al 1Password voor inloggen. Nu overweeg ik 1Password voor persoonlijk gebruik. Moet ik dan tweede app 1Password op mijn telefoon zetten, want ik wil natuurlijk niet inloggen in de app voor een persoonlijke account met het wachtwoord van mijn werkgever.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Woud, goede vraag die je stelt. Het is niet nodig m 2x keer de app te installeren. Ik denk zelfs dat het niet mogelijk om 2x dezelfde app te installeren op jouw telefoon.  Jij kunt voor jouw persoonlijke gebruik een geheel nieuw account registreren en dan die inloggegevens gebruiken om jouw persoonlijke wachtwoorden en accounts te benaderen. Vervolgens wissel je dan van account afhankelijk of je voor werk of persoonlijk gebruik de app gebruikt. 

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Woud, goede vraag die je stelt. Het is niet nodig m 2x keer de app te installeren. Ik denk zelfs dat het niet mogelijk om 2x dezelfde app te installeren op jouw telefoon.  Jij kunt voor jouw persoonlijke gebruik een geheel nieuw account registreren en dan die inloggegevens gebruiken om jouw persoonlijke wachtwoorden en accounts te benaderen. Vervolgens wissel je dan van account afhankelijk of je voor werk of persoonlijk gebruik de app gebruikt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 18, 2026

@Jeroen van KPN dank, hier kan ik wat mee