Skip to main content

Virusscanner geeft aan, dat er kritieke problemen zijn en dat de antivirusdatabase is verouderd en dat je direct de update moet downladen. Daarbij staat een knop: Bijwerken. Als je daar op drukt, kom je niet bij een update. Hoe op te lossen?

Hallo @Volvo1992 ,

Dan eerst de virusscanner volledig verwijderen van jouw PC en daarna opnieuw installeren.

 

Gaat het om KPN Veilig?

Hoe verwijder ik KPN Veilig Virusscanner van mijn computer?

  1. Klik links onder op het eWindows] icoon
  2. Navigeer naar KPN Veilig Virusscanner
  3. Klik op oInstallatie ongedaan maken]
  4. Klik op oKPN Veilig Virusscanner]
  5. Klik op oVerwijderen/wijzigen]
  6. Selecteer eAlle applicaties verwijderen]
  7. Klik op oVolgende] KPN Veilig Virusscanner wordt verwijderd
  8. Klik op oSluiten]

Daarna weer opnieuw installeren via de KPN Website. https://www.kpn.com/veilig/virusscanner.htm


Hallo, dank voor uw reactie, alleen het lukt nog niet. Stap 3 komt niet in beeld bij mij, ik ga via het windows-icoon naar kpn-veilig en wat is dan de volgende handeling? 


Die stap drie zou wel te zien moeten zijn. Heb je anders geen andere mogelijkheid om het programma van jouw PC te verwijderen? 

Want de oplossing ligt in het opnieuw downloaden van de huidige versie van KPN Veilig. Dat kan alleen als de oude versie eerst verwijderd is. 

 


Hallo, vraag niet hoe😀, maar het is gelukt! Heel veel dank vooor uw ondersteuning


Ha ha, mooi zo 👍🏾 En graag geholpen natuurlijk.  


Hi @Volvo1992, welkom op onze community. 

Fijn om te zien dat Noordzee je zo goed op weg heeft geholpen. 

Hallo, vraag niet hoe😀, maar het is gelukt! Heel veel dank vooor uw ondersteuning

Haha, soms gebeuren er magische dingen. Blij om te lezen dat het nu allemaal gelukt is. 


Verwijderen gaat prima maar moet ik nu betalen als ik t weer wil installeren?


Verwijderen gaat prima maar moet ik nu betalen als ik t weer wil installeren?

Als je je thuispakket niet verlengd hebt, heb je nog gewoon 2 of 5 licenties bij je thuispakket, dat is eenvoudig in MijnKPN te controleren.

Pas als je gaat verlengen raak je de gratis KPNVeilig kwijt @DeSinees