Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het account van mijn ouders beheren als tweetrapsverificatie ingevoerd wordt?

• July 24, 2025
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik beheer het account van mijn ouders maar als er 2 weg verificatie wordt ingevoerd dan lukt dat niet meer op afstand.  Wat nu ?

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@JosjeW 

Als je ouders nooit inloggen op hun MijnKPN account dan is het geen probleem, je kan bij de Inloggegevens je eigen nummer invullen, dat nummer is alleen voor de SMS verificatie en verder niet gekoppeld aan de abonnementen.
Daarna kan je zonder problemen Extra veilig inloggen aanzetten.
Bij het account van mijn ouders heb ik dat ook zo gedaan.

7 reacties

• July 24, 2025

Niet dus.

Ik denk dat je niet de enige bent met dit probleem. Echt weer iets waar KPN totaal niet over nagedacht heeft.

• July 24, 2025

Ik zat net eens te zoeken in de App Store. Met de zoekterm "SMS Forwarder" kom je een paar leuke apps tegen om SMS berichten automatisch door te sturen. Naar een emailadres bijvoorbeeld. Als je die app installeert op de toestellen van je ouders...

HeidiV
Topper
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Hi ​@JosjeW 

Als je ouders nooit inloggen op hun MijnKPN account dan is het geen probleem, je kan bij de Inloggegevens je eigen nummer invullen, dat nummer is alleen voor de SMS verificatie en verder niet gekoppeld aan de abonnementen.
Daarna kan je zonder problemen Extra veilig inloggen aanzetten.
Bij het account van mijn ouders heb ik dat ook zo gedaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 25, 2025

Dat heb ik gedaan maar mijn tf nr werd niet geaccepteerd omdat t niet gekoppeld is aan dat abonnement

• July 25, 2025

Je kunt dus niet zomaar elk willekeurig 06 nummer invullen?

KPN doet ook wel erg hard z'n best om hun klanten te pest hé?

...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 25, 2025

Nee het is toch gelukt. Precies zoals die ​@HeidiV zei. Ik moest eerst iets veranderen in het profielvan mijn ouders. Ik had eerst de directe link vanuit de ontvangen e mail hierover gebruikt

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 29, 2025

Welkom hier, ​@JosjeW! Fijn te lezen dat het gelukt is om, aan de hand van Heidi's tip, jouw telefoonnummer in te stellen als verificatienummer. Zo kun je gewoon hun abonnement blijven beheren. We zullen ook nog aanvullende verificatiemethoden gaan introduceren. Dus tegen die tijd kun je dat weer veranderen als je wilt.