Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn Chromebook beveiligen met KPN Veilig? Niet ondersteund?

• June 27, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

ik wil mijn cromebook beveiligen met KPN veilig maar krijg steeds melding uw apparaat werkt niet met kpn veilig ga naar playstore en download  app.  welke app???

Beste antwoord door JanD

Beste ​@cromebook de Chromebook hoeft niet apart beveiligd te worden, de aard van de software waar de Chromebook op draait heeft al ingebouwde beveiliging en KPN-Veilig (F_Secure) draait daar niet op.

Als je het malwarefilter van KPN aan hebt staan heb je al een aanvullende beveiliging die geldt voor alle apparaten die op je thuisnetwerk zijn aangesloten en via de KPN-modem/router verbindng maken met internet.

Verder kun je binnen Chrome (de webbrowser) zelf ook nog allerlei standaardbeveiligingen aanscherpen.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 27, 2025

Beste ​@cromebook de Chromebook hoeft niet apart beveiligd te worden, de aard van de software waar de Chromebook op draait heeft al ingebouwde beveiliging en KPN-Veilig (F_Secure) draait daar niet op.

Als je het malwarefilter van KPN aan hebt staan heb je al een aanvullende beveiliging die geldt voor alle apparaten die op je thuisnetwerk zijn aangesloten en via de KPN-modem/router verbindng maken met internet.

Verder kun je binnen Chrome (de webbrowser) zelf ook nog allerlei standaardbeveiligingen aanscherpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2025

JanD bedankt voor je antwoord