Skip to main content
Antwoord

Hoe werkt ESET Thuis? Moet ik iets installeren?

• October 25, 2025
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste, als ik, op de website van KPN, kijk bij “Mijn Produkten” lees ik dat er op vijf apparaten F-Secure kan draaien, en ESET op alles wat met mijn thuisnetwerk verbonden is. 

Mijn vraag: Moet ik dit downloaden/installeren? of draait dit op de achtergrond?

Indien draaiend op de achtergrond, hoe kan ik dat zien? (en in het prog. komen?)

Vriendelijke groet,

AT

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Aldert W. in de regel krijgen klanten van KPN gratis 5 licenties van KPN Veilig (F-Secure) dat je dus op diverse apparaten kunt installeren en ook buitenshuis werkt.

Eset is een beveiliging die je activeert en via een website kunt raadplegen en onderhouden.

Eset werkt op alle apparaten die met je thuisnetwerk verbonden zijn en kost €4,49 per maand

Verder kun je binnen MijnKPN malwarebeveiliging activeren, gratis,  en werkt ook op alle apparaten die via het thuisnetwerk verbonden zijn.

Als je Eset neemt, schakelt malwarebeveiliging als aparte optie uit omdat het ingebakken zit  in Eset voor thuis.

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

https://community.kpn.com/kennisbank-veilig-online-152

CC ​@Leen59 

5 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 25, 2025

Let op, dit is niet gratis, hooguit tijdelijk. En ja, dit draait op de achtergrond.

lees dit even 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 25, 2025

Beste ​@Aldert W. in de regel krijgen klanten van KPN gratis 5 licenties van KPN Veilig (F-Secure) dat je dus op diverse apparaten kunt installeren en ook buitenshuis werkt.

Eset is een beveiliging die je activeert en via een website kunt raadplegen en onderhouden.

Eset werkt op alle apparaten die met je thuisnetwerk verbonden zijn en kost €4,49 per maand

Verder kun je binnen MijnKPN malwarebeveiliging activeren, gratis,  en werkt ook op alle apparaten die via het thuisnetwerk verbonden zijn.

Als je Eset neemt, schakelt malwarebeveiliging als aparte optie uit omdat het ingebakken zit  in Eset voor thuis.

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

https://community.kpn.com/kennisbank-veilig-online-152

CC ​@Leen59 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Goedenavond ​@Aldert W. en bedankt voor jouw bericht :)

Goede en ook terechte vraag en zie dat je al goede respons hebt mogen ontvangen vanuit de Community, top! Ik heb het antwoord van ​@JanD in dit geval gemarkeerd als 'best answer' omdat hij eigenlijk al je vragen beantwoordt! Laat jij ons weten of je hiermee verder uit de voeten kunt en ook als je nog verdere vragen hebt?

• Auteur
  • Topper
  • October 28, 2025

Iedereen bedankt voor de hulp. 

Via via de ESET omgeving gevonden. 

👍🏼

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 29, 2025

Goed om te lezen ​@Aldert W. en graag gedaan :)
Jij bedankt voor je terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, laat het hier dan vooral weet weten!