Skip to main content
Vraag

Hoe zet ik mijn KPN 1Password abonnement over naar een eigen abonnement?

• May 26, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik ga mijn KPN internet/TV abonnement beëindigen omdat ik ga verhuizen. (Daar is geen glasvezel).

Hoe kan ik mijn 1Password abonnement (KPNj overzetten naar een abonnement bij 1Password?

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Herit wat jammer dat je ons gaat verlaten dan! Volgens mij moet dat mogelijk zijn als je een nieuw account aanmaakt en dan de wachtwoordkluis overzet. Het omgekeerde van deze stap zeg maar. Je kan voor de zekerheid ook nog even navraag doen bij 1 Password. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

Ik zal een nieuw account aanmaken op de originele site van 1Password8. Het moet dan wel met een ander email-adres anders geeft het problemen. (heb ik al geprobeerd), maar omdat ik een familie-account heb moet ik die eerst samenvoegen in een nieuw kluis. Dus veel werk om alles over te zetten. Overigens exporteren naar een csv-bestand en dat dan importeren in het originele programma resulteert in een totaal ander format… gaat dus niet probleemloos.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat klinkt inderdaad als een behoorlijk stroeve procedure dan ​@Herit. Mocht je definitief een oplossing vinden en je bent in een positie om die te delen dan hoor ik dat graag!