Skip to main content

Let op. Verkeerde boel.

Hoi pap/mam. Ik heb een ander nummer via sms! Niet op reageren. 

Bij mij vergaten ze een kleinigheidje. Ik heb geen kinderen. 

Zie screenshot. Afzender express zichtbaar, let op landnummer! +39 ! (Noord-macedonië)

Lekker lachen, en gewoon weggooien!

Of als je zin hebt, en het aandurft en het lef hebt om je telefoonnummer naar hun te exposen: lekker trollen.

Zo heb ik een keer de rollen omgedraaid in de trant van:
"Hee, zoon. Ik moet je wat vertellen! Fijn dat je om mij bekommert, maar het gaat met mij erg slecht. Ik ben pas geleden door een stelletje oplichters op WhatsApp opgelicht, en ik ik ben 1337 euro kwijt. Morgen wordt de huur afgeschreven en die kan ik niet betalen. Kan je wat geld naar mij overmaken? Je krijgt het zeker terug….”

Reactie terug: (reeks scheldwoorden)

Tegenwoordig gooi ik ze gewoon weg. maar het is al weer een poosje geleden. Dat is eigenlijk ook het beste. De afzender is vaak afwijkend omdat ze via een SMS-dienst SMS'en. Alles wat je naar dat nummer stuurt komt hoogstwaarschijnlijk in een zwart gat uit.

Ik krijg nooit van die lachwekkende berichten, ik heb ook geen kinderen of zouden ze dan net doen of mijn katten zo'n bericht schrijven? 😜😝

Ik krijg nooit van die lachwekkende berichten, ik heb ook geen kinderen of zouden ze dan net doen of mijn katten zo'n bericht schrijven? 😜😝

Nope, dan zijn het eerder mogelijk je huistijgers verwacht ik dat ze schrijven.

Ik heb ook nooit zo'n bericht gehad. Maar ja...…

Als paerdjuh heb ik ook geen kinderen, zelfs geen veulens. 😃 Hooguit de fiscus, uh fiskuhs heb ik. Das bijna hetzelfde maar dan anders. 😂

De laatste tijd krijg ik ook wat pakketjes uit vreemde landen, niks besteld, maar toch onderweg…

Ook daar klikken we dan maar NIET op!!

Bij mij zijn het een paar berichten via Gmail. Nooit erop gereageerd. Gmail merkt het netjes aan alszijnde spam.

@PeterG vooral afblijven! Ik ben 1 x opgelicht, telefonisch....

Zoiets vergeet je nooit. Als ik wist wie het gedaan heeft....... Ik heb een paar ijzeren buizen aan de stal liggen voor het goede doel.

Maarrrr.... 

Mijn hersenen zeggen iets anders dan mijn hart..…

De opgelicht?? app staat standaard sindsdien in mijn telefoon. 

Goede tips in dit topic! Ik kan me voorstellen dat veel mensen hier enorm in kunnen trappen. 
Hadden jullie ons artikel al gezien?

Reageer