Skip to main content
Vraag

Ik ben gehackt via een e-mailadres

• June 5, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Geen contact met echt mens van KPN, ook niet via het gratis nummer van de KPN. Ik ben gehackt via een alias.

3 reacties

• June 5, 2026

Beste ​@JacobHoogerdijk als je belt met 0800 0402 krijg je na je vraag eerst een sms met een mogelijke oplossing.

Daarna meteen dat nummer weer bellen en inspreken ‘ik wil een medewerker spreken', dan krijg je een echt mens aan de telefoon.

Je kunt ook een terugbelafspraak maken via onderstaande link:

Terugbelafspraak

Als je gehackt bent via een alias zou ik meteen het wachtwoord van je mailaccount aanpassen binnen de webmail.

Verder kun je via onderstaande link zien wie er misbruik maakt c.q. gemaakt heeft van je verschillende mailadressen:

https://haveibeenpwned.com/

en daar maatregelen op nemen.

Succes

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • June 5, 2026

Als je naar een  KPN winkel gaat ( voorheen Primafoon )  krijg je ook altijd een echt mens te spreken.  Uitgezonderd als ze gesloten zijn.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JacobHoogerdijk, welkom op de community. Jan geeft al een aantal goede tips die je hierbij kunt proberen. Wachtwoord aanpassen is in zo'n geval altijd verstandig, en kies daarbij een wachtwoord wat je nog nergens anders gebruikt.

Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe je merkt dat je gehacked bent, waar blijkt dat uit? De enige informatie die we op dit punt hebben is wat jij noemt, dus we weten nog niet heel veel.