Skip to main content

Beste KPN,

Ik word al weken lastig gevallen door personen die zeggen “namens KPN” te bellen.

Ik heb geen enkele relatie met KPN (ook niet gehad) en sta in het bel-me-niet register.
Dit weerhoudt die figuren er niet van toch te bellen. Ze zijn vaak onbeschoft. Als je aandringt zeggen ze toe “me van de lijst te halen” maar dat maakt ook niets uit.

Bij doorvragen blijkt meestal dat dit om 1 van de handelsnamen van Consument Connect BV gaat: De Garantiemelder, Contractgarantie, Prijsmelder, Servicemelder, Landelijke Service, Telecom Service Punt.

Op 1 van de websites, nl die van landelijke service, wordt zelfs KPN zeer groot als partner genoemd.

 

MIjn vraag is: waarom doet KPN in vredesnaam zaken met zo’n club die de grenzen ver overschrijdt?

KPN moet wel betalen voor het aanbrengen van nieuwe klanten, anders gebeurde dit niet.

KPN doet volgens mij ook helemaal geen zaken met die club.


Zoals ik al zei

KPN moet wel betalen voor het aanbrengen van nieuwe klanten, anders gebeurde dit niet.

Dit soort gelukszoekers zijn geen filantropische instellingen!


Sta jij ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en is dat telefoonnummer waar je op gebeld wordt een zakelijk nummer?


Ja, ik sta ingeschreven bij de KvK maar met een heel ander nummer. Overigens mogen ze ook ingeschreven zzp’ers zoals ik niet bellen.


Ik had al zo'n vermoeden dat je bij de KvK ingeschreven zou staan.

Bij welke provider heb je jouw mobiele nummer ondergebracht?

Wanneer heb je voor het laatst een product van KPN afgenomen?


Het was in de ISDN tijd (20 jaar geleden of zo) dat ik voor het laatst iets met KPN heb gedaan. Sindien heb ik vast bellen en internet van Ziggo, Mobiel heb ik sinds dag 1 van Vodafone.

Dat kan het dusecht niet zijn.