Skip to main content
Vraag

Installeren F-Secure niet gelukt vanwege een storting met de server?

• January 26, 2026
  • 3 reacties
  • 10 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Afgelopen zondag (d.d. 25-01-2026) geprobeerd f-secure te installeren. Alle andere antivirus software verwijderd van mijn computer.

De installatie werd niet afgemaakt “vanwege server storingen”

Ik wist niet wat ik zag……..ik verwacht van KPN een doorlopende service ook in de weekenden daar betaal ik voor en ik vind het onprofessioneel overkomen om software aan te bieden waarvan de kwaliteit twijfelachtig is……

Afijn deze software weer gouw verwijderd.

KPN dit kan toch beter???

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Marcthin, helaas zijn niet alle onderdelen van KPN storingsvrij. Het betreft her ook nog software die via een partner van KPN, F-Secure wordt gefaciliteerd. Uiteraard streven KPN en de partners om zo min mogelijk storingen te hebben die de dienstverlening belemmeren. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 29, 2026

“Helaas zijn niet alle onderdelen storingvrij”

Een pakket wat met grote koppen wordt aangeprezen en dan dit soort “prestaties” leveren vind ik de consument een rad voor ogen draaien.

KPN is VERPLICHT de sotware die de VEILIGHEID van de consument zegt te beschermen optimaal te laten draaien.

Afijn ik ga mij weer wenden tot de markt.

Ik draai tegenwoordig AVG.

Geen enkele storing (tot nu toe).

Wij verdienen absoluut meer als consumenten van de KPN!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het gaat hierbij om het installeren van ene programma. As het eenmaal geïnstalleerd is, is verder amper kans op storingen. Ook bij AVG kan er overigens storing optreden. dat de servers niet beschikbaar zijn.