Bij mij aan het midden staat een Internet kast die maakt een bromert geluit behoorlijk irritant ik slaap al dagen niet van ik hoop dat er nu toch een keer wat aan gedaan kan worden ik ben het echt behoorlijk zat van zo kast dicht bij mijn huis
Ik ben geen kland van kpn
Ik ben geen kland van kpn
Oké, het is gewoon een melding, alvast bedankt. Dan zullen we het op een ander manier oplossen.
Beste
Ik heb nog even wat nagezocht, je kunt beter contact opnemen met KPN netwerk.nl:
Die kunnen je eventueel verder helpen.
Bedankt voor het invullen van je gegevens. Dit maakt het voor mijn collega's makkelijker om de wijkkast op te sporen.
Ik heb vorig zomer ook al zitten klagen over de kast wel weg kijken vindt het zo bie zo niet dat zo grote kast in een wij bij iemand voor de deur
Ja
Ja ze zeggen wat een groot ding
Maar ik wil niet weer de hele zomer aan de telefoon hanen en ze denken daar heb je haar ook
Vannacht weer heel veel last van die kast gehad ik blijf maar klagen
Nog maar een keer klagen
Die kast heeft vanacht ook weer een bromert geluit leuk hoor
Nee nog niemand gezien2
Hoi
Ik kan het helaas niet mooier maken dat dit.
Dan maar ondersteboven rijden met de auto. Of ... overvloedig water geven
Met andere woorden ik mag lekker wakker liggen ik vindt dit geen manier ik heb niet om zo grote kast gevraagd jullie worden bedankt kt
Kan die kast ook niet ergens anders staan zo dat niemand er last van heeft wakker liggen vindt ik ook niet leuk
Ik ga voor juli geen oordoppen in doen julie regelen maar met die kast ik help er niet om gevraagd zo grote kast voor mijn deur
Wat zou u zelf doen als u zo grote kast voor de deur had en lawaai had en u daar wakker van lag ?
Ik ga voor juli geen oordoppen in doen julie regelen maar met die kast ik help er niet om gevraagd zo grote kast voor mijn deur
Misschien voor augustus?
Deze reactie snap ik niet
Juli is net als augustus een maand. Of bedoelde je misschien 'jullie'?
Dit bedoelde
Misschien voor augustus?
Snap je hem?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.