Bij mij aan het midden staat een Internet kast die maakt een bromert geluit behoorlijk irritant ik slaap al dagen niet van ik hoop dat er nu toch een keer wat aan gedaan kan worden ik ben het echt behoorlijk zat van zo kast dicht bij mijn huis
Al weer wakker door het geluid maar ik denk dat jullie een keer moeten komen als het koud weer is om het geluid te horen want dat is wat jullie doen lekker dan blij dat ik op vakantie ga voor een week en geen geluid hoor ik zal het nog gaan missen doe er wat aan haal dat elendige ding weg of ik ga naar de gemeente 🤮🤮
Ik wil jullie graag bedankt voor het wakker liggen van de zomer aplous voor juli zelf ik dacht als het een warme dag is zie ik ze wel maarho maar niemand zal ik ook niet doen als ik jullie was kon nog wel eens te warm worden daar ze maar mooi naar het geluid luisteren het intrzeert jullie geen ene moer dat die kast zo bie zo daar staat wat een organisatie met recht te zeggen maar dat zal jullie ook wel niet interesseren
Hallo
Als het maar bij je zelf is dan Kan het wel maar zelf eens zo kast voor de deur dan denk ik dat het snel geregeld is wat een **** organisatie !
*Admin: aangepast i.v.m. huisregels
Mij is gezecht als het warm is kwamen jullie kijken maar weer niks ik vindt het gewoon schandalig van jullie ik zou ook niks doen als ik jullie was
En daar gaan we weer weer heel erg veel last van die kast die kast moet weg ik word er niet goed van maar dat kan juli niks schelen maat er moet wat aan gedaan worden en die kast moet weg !!! Anders ga ik er werk van maken weg met die kast
Ik slaap al 3 nachten niet van die kast die kast moet weg maar dN ook echt weg
En ja, daar zal je energie in moeten steken en misschien wel kosten maken, dat is niet anders.
Dus jullie doen er niks aan wat zijn jullie voor een bedrijf een bedrijf die er niks aan doet heb zelf maar zo kast voor de deur dan was het wel anders ma ja het is toch bij een ander of niet dan jullie worden heel erg bedankt waardeloos bedrijf meer kan ik niet zeggen
Goede avond sinds een paar weken maakt de kast weer een brommert geluit tot vervelend aan toe hoop dat er na gekeken kan worden
Weer een bromert geluit maar ja juli doen er toch meer niks aan kom eens langs als het warm is maar daar zijn jullie te laks voor om te komen en te warm voor en de bij ik ga ook niet naar een betreffende zaak Julie hebben die kast geplaatst ik niet en ik ga het ook niet betalen dat is volgens mij voor jullie maar daar zijn jullie ook te laks voor dus ik zeg met klem los het op !!!!!!!!
Weer een bromert geluit maar ja juli doen er toch meer niks aan kom eens langs als het warm is maar daar zijn jullie te laks voor om te komen en te warm voor en de bij ik ga ook niet naar een betreffende zaak Julie hebben die kast geplaatst ik niet en ik ga het ook niet betalen dat is volgens mij voor jullie maar daar zijn jullie ook te laks voor dus ik zeg met klem los het op !!!!!!!!
Zoals Anonymous al hierboven zei: "Je zal dit echt via een bevoegde instantie of de gemeente moeten aankaarten zodat er geluids testen op langere termijn gedaan kunnen worden.
En ja, daar zal je energie in moeten steken en misschien wel kosten maken, dat is niet anders."
Je kan wel honderd boze berichten blijven posten met excessief veel boze smiley's, maar dat helpt echt niet. Je moet echt zelf in de pen klimmen.
Ter voorbeeld: Een familielid had ook een KPN-kast in de tuin staan waar ze vanaf wou. Na een paar serieuze brieven (!) naar KPN kwam er een regiomanager (o.i.d.) een kijkje nemen, en na een poosje werd het traject werd snel in gang gezet. Maar een kast verhuizen is niet zo makkelijk, en vooral als deze op gemeentegrond bevindt.
Ik raad je aan om geluidstesten via de gemeente te laten doen, en graag niet steeds boos in dit topic te reageren. Daardoor gaat het echt niet sneller.
Een voordeel: Komende dagen dalen de temperaturen. Dus Is er kans dat de herrie weer afneemt.
Zoek de media eens op, misschien willen die er eens aandacht aan besteden, een programma zoals Kassa. Misschien kunnen ze dan een oproep plaatsen zodat meerdere mensen zich kunnen melden.
Misschien ook eens laten beoordelen door een onafhankelijke expert.
Zoek de media eens op, misschien willen die er eens aandacht aan besteden, een programma zoals Kassa. Misschien kunnen ze dan een oproep plaatsen zodat meerdere mensen zich kunnen melden.
Ik zou eerst eens een officiële geluidsmeting door een onafhankelijke partij (gemeente?) laten doen voordat je de media gaat benaderen. Voor hetzelfde geldt valt alles binnen de perken en zit
Wel jammer dat hij/zij een jaar lang hier niks mee heeft gedaan.
Ik zou eerst eens een officiële geluidsmeting door een onafhankelijke partij (gemeente?) laten doen voordat je de media gaat benaderen. Voor hetzelfde geldt valt alles binnen de perken en zit
Waarschijnlijk Laag Frequente Geluiden, vaak heel irritant maar vallen wel binnen de geluidsnorm, daar kijken ze alleen naar het aantal decibel. Dit mag 's nachts maar 40dB zijn.
Voor het beoordelen van LFG bestaan wel 2 richtlijnen:
- de richtlijn Laagfrequent geluid van de Nederlandse Stichting Geluidhinder
- en de Vercammen-curve
De rechter gebruikt deze richtlijnen soms om een uitspraak te doen over (hinder door) bronnen van LFG.
Dus gewoon de media opzoeken. Als er meer klachten zijn zal KPN hier toch iets mee moeten doen.
Waarschijnlijk Laag Frequente Geluiden, vaak heel irritant maar vallen wel binnen de geluidsnorm, daar kijken ze alleen naar het aantal decibel. Dit mag 's nachts maar 40dB zijn.
Voor het beoordelen van LFG bestaan wel 2 richtlijnen:
- de richtlijn Laagfrequent geluid van de Nederlandse Stichting Geluidhinder
- en de Vercammen-curve
De rechter gebruikt deze richtlijnen soms om een uitspraak te doen over (hinder door) bronnen van LFG.
Dus gewoon de media opzoeken. Als er meer klachten zijn zal KPN hier toch iets mee moeten doen.
Eerst gewoon dat onderzoek laten doen. En vraag ook eens in de buurt naar bevindingen van anderen. Het is nog niet genoemd, maar het kán ook tussen de oren zitten. Ik zeg niet dát het zo is, maar je moet niks uitsluiten.
Ikzelf heb tinnitus, en bepaalde hoge tonen die ik hoor, kunnen soms wel eens uren door mijn hoofd blijven klinken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.