Skip to main content
Antwoord

Is +31338081643 van de KPN klantenservice?

• May 26, 2025
  • 3 reacties
  • 1221 keer bekeken

Ik ben vandaag gebeld door +31338081643 (telefoonnummer uit Amersfoort), hij vertelde me dat hij een medewerker was van KPN klantenservice.

Ik ben dit jaar bij KPN in Amersfoort geweest dus ik vertrouwde het.

Hij wist mijn achternaam en het enige wat hij vroeg is of ik tevreden was over de producten van KPN waarop ik met ja antwoordde. 

Achteraf ben ik toch wel argwanend geworden omdat ik een paar maanden geleden heb gelezen dat iemand gebeld werd en hij wilde per se dat hij met ja antwoordde.

Die ”ja” wordt opgenomen en gebruikt voor andere doeleinden. 

Mijn vraag, is dit telefoonnummer van de KPN.

Groet,

Ronald.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Ronald-o , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

De argwaan kan ik begrijpen, zeker vandaag de dag. In dit geval kan ik je echter geruststellen, dit is een nummer van KPN en dus niks om je zorgen over te maken. Hopelijk zorgt dit voor de gewenste geruststelling 🙏🏻

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Goedemiddag ​@Ronald-o , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

De argwaan kan ik begrijpen, zeker vandaag de dag. In dit geval kan ik je echter geruststellen, dit is een nummer van KPN en dus niks om je zorgen over te maken. Hopelijk zorgt dit voor de gewenste geruststelling 🙏🏻

• Nieuwkomer
  • September 4, 2025

+31338081793 

Klopt het ook dat dit een nummer is van KPN?? Ook uit Amersfoort.

Ik ben net gebeld voor een ‘betere deal’

Tegenwoordig kan je niet voorzichtig genoeg zijn. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 8, 2025

Hoi ​@EmsKrs en welkom hier op onze Community!

Dit is inderdaad een nummer van KPN maar ik snap wat je zegt, vandaag de dag kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Hopelijk stelt dit je enigszins gerust 🙏🏻