Skip to main content

weet iemand oplossing ben verhuisd monteur laten komen schijn er een breuk buiten te zijn monteur de grondtroepen ingeschakeld die komen dinsdag langs krijg een link van kpn moet snel weer afspraak maken met een monteur maar dit lukt niet  ook niet via de link gebeld zeggen meneer we kunnen u niet helpen moet online heb ja geen internet dus naar fam om dit te doen lukt het niet om wer afspraak te maken hopeloos dit ben al jaren bij kpn door verhuizing lukt het niet denk dat ik maar overstap

denk dat ik maar overstap

Tja. De enige provider die geen last heeft van deze kabelbreuk is Ziggo (of de kabelaar in jouw woonplaats). Alle andere providers leveren over het netwerk van KPN namelijk.

Heb je geen smartphone met internet in het abonnement? Dan kan je het Hotspot (wifi-punt) aanzetten en je laptop daarmee verbinden.

Je bent nu toch ook hier? Of ben je nu ook bij een kennis?

Wacht even dinsdag af.


Hallo @johannes64, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het Forum :)

Wat een vervelend begin van je verhuizing! Een kabelbreuk zit niemand op te wachten. Morgen komt er een KPN NetwerkNL monteur om de breuk te herstellen. Om je diensten goed aan te sluiten is een afspraak met een van onze monteurs noodzakelijk. In de link die wij je hebben toegezonden kun je met je persoonlijke KPN ID een nieuwe afspraak maken. Lukt dat niet? Geef dan aan waar je tegenaan loopt, dan kunnen we je verder helpen :)


Hoi @johannes64, we hebben al een tijdje niks meer van je gehoord. Is het inmiddels opgelost? Laat je weten of je nog hulp nodig hebt, we staan hier voor je klaar :) 


Ja hoor opgelost heb later weer gebeld en die mevr heeft me wel geholpen