Skip to main content
Beantwoord

Kan ik het wachtwoord van de hotspot uitschakelen?

• June 2, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb Meerdere abonnementen/Telefoons. Onderling kunnen deze telefoons de hotspot van de ander aan of uitzetten, al staat er een wachtwoord op? hoe kan dit en hoe kan ik dit uitzetten?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik snap niet helemaal hoe dat werkt en dat zou zeker niet moeten kunnen. Kun je hiermee eens langs een van onze winkels? Of een apple winkel als dat dichterbij is? Ik ben wel benieuwd wat zij zeggen

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@CSPin als het goed is kun je per toestel een wifi hotspot aan of uit zetten en zouden de toestellen dat niet bij elkaar moeten kunnen doen. Kun je iets meer toelichten wat je bedoelt? Heb je ook al contact gehad met de fabrikant?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 3, 2026

we hebben allemaal een IPhone van verschillende jaren en types. We zitten samen onder 1 ICloud abonnement. We gaan sinds 2 maanden erg snel door onze gedeelde data heen. Er lijken andere mensen op onze hotspots te kunnen  en dat te gebruiken en onderling kunnen we dus ondanks wachtoorden elkaar hotspot aan zetten en gebruiken. Nu hebben we ook opeens per 1-6 geen nieuwe data meer gehad> is er iets mis met de mijnKPN app> daar kijk ik steeds op.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik snap niet helemaal hoe dat werkt en dat zou zeker niet moeten kunnen. Kun je hiermee eens langs een van onze winkels? Of een apple winkel als dat dichterbij is? Ik ben wel benieuwd wat zij zeggen