Skip to main content
Antwoord

Kan KPN Veilig niet op mijn tweede PC installeren

• April 22, 2025
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al op een laptop (win 11) KPN veilig geïnstalleerd (F-secure 5 apparaten geactiveerd, 1 licentie gebruikt), ik wilde dat ook op 2e PC doen (win 10 22H) maar dat lukte niet, heb KPN veilig verwijderen van laptop en geprobeerd op 2e PC installeren maar dat lukte niet, na downloaden en openen van exe-bestand om KPN-veilig te installeren komt melding dat sw niet voor deze PC is:

Kunt u a.u.b. mijn helpen om dit probleem oplossen?

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@Sudo, welkom op de KPN Community! Aan de hand van het toetsenbord icoontje rechts onderin; is dit toevallig een Windows Surface Pro? Hierop heb ik ook geprobeerd te installeren, maar KPN Veilig (aka ESET) ondersteunt geen ARM processors. 

Ik lees hier dat in 2020 geen plannen waren dat dat er wel zou komen; https://forum.eset.com/topic/22445-is-eset-internet-security-fully-compatible-with-the-surface-pro-x/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Hoi ​@Sudo, welkom op de KPN Community! Aan de hand van het toetsenbord icoontje rechts onderin; is dit toevallig een Windows Surface Pro? Hierop heb ik ook geprobeerd te installeren, maar KPN Veilig (aka ESET) ondersteunt geen ARM processors. 

Ik lees hier dat in 2020 geen plannen waren dat dat er wel zou komen; https://forum.eset.com/topic/22445-is-eset-internet-security-fully-compatible-with-the-surface-pro-x/

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2025

Hoi ikheetjeff,

Het is Windows 10 Home 22H2 met Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU  E8400  @ 3.00GHz processor.

Ik heb inmiddels op andere PC met Intel i-5-2400 processor en dat ging wel.

groetjes

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Sudo! Fijn dat je al wat tips hebt gehad en gek dat het niet lukt. Het is dus een reguliere PC? Geen Windows Surface Pro of iets vergelijkbaars? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2025

Nee, het is gewoon Windows 10 Home.