Skip to main content

Ik heb regelmatig dat het signaal wegvalt op een van de kanalen van mijn experiabox v10. Het verwijderen van de utp kabel en weer terug steken, bied een tijdelijke oplossing, maar is knap irritant. Het gebeurt alleen maar bij 1 hetzelfde kanaal.

Iemand een oplossing?

Ik vermoed slecht contact in de experiabox.

@FRANSvo Welkom op het forum. Bedoel je dat het signaal wegvalt op 1 van de poorten op je Experiabox? En als dat inderdaad het geval is, heb je dan toevallig de mogelijkheid eens een andere kabel op deze poort te testen? Zou je ook voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Mocht er iets defect zijn dan heb ik alvast de gegevens! :) 


@Rutger,

Uiteraard heb ik de een aantal kabeltjes geprobeerd. Rj45 cat 7.

Probleem is dat het kanaal een aantal dagen goed werkt en dan er mee op houd. Vaak bij het uit en inpluggen van de kabel werk het weer. Soms 5 minuten, soms 3 weken. Je kan er geen peil op trekken.


@FRANSvo En met kanaal bedoel je dan in dit geval dus een poort op de Experiabox waar bijvoorbeeld LAN 1 of LAN 2 bij staat? En de overige poorten werken dus wel naar behoren?


@FRANSvo Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Rutger,

sorry ik kom er nog op terug. Ben even druk met andere zaken.

groet

frans