Skip to main content
Vraag

KPN Klant gefeliciteerd

• May 2, 2020
  • 9 reacties
  • 868 keer bekeken

Is dit gezeur op internet van jullie ??? Ik hoop het niet.

Beste KPN Klant gefeliciteerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 2, 2020

Nee hoor dat is niet van kpn. Veel mensen heb er last van.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2020

Er is momenteel een spambericht in omloop over een verjaardagsactie van KPN. Het verschijnt als popup bij diverse websites. Deze is niet van KPN afkomstig! Ga er dus niet op in.

(bron)

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • May 2, 2020

@GerardR Ontvang je gratis spul als je op een link drukt of je gegevens invult? Wie is de afzender? Dit is vermoedelijk phishing mail. :wink: Je mag de mail naar de Spambak verplaatsen of verwijderen. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Gewoon ABP (Adblock) installeren, ik heb deze berichten nou nooit. (Pop-up berichten) Dat zal een hoop ergernis wegnemen. 

wjb
Wijsgeer
  • May 2, 2020

Gewoon ABP (Adblock) installeren, ik heb deze berichten nou nooit. (Pop-up berichten) Dat zal een hoop ergernis wegnemen. 

Ik heb die berichten ook nooit, maar ik heb geen ad-blocker.

wjb
Wijsgeer
  • May 2, 2020

@GerardR Ontvang je gratis spul als je op een link drukt of je gegevens invult? Wie is de afzender? Dit is vermoedelijk phishing mail. :wink: Je mag de mail naar de Spambak verplaatsen of verwijderen. 

Dit is geen mail maar een pop-up.

Om er vanaf te komen moet je in jouw browser de cache en cookies verwijderen.

En uiteraard nooit op dergelijke links klikken, in 100% van de gevallen is het phishing en dat zou iedereen eigenlijk ondertussen wel moeten weten.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 2, 2020

Tis maar net op welke sites je komt. Als je veel op van die spelletjes sites zit, die volgepropt zitten met advertenties, dan zie dit soort dingen met regelmaat van de klok. Op een site als nu.nl zal je dit lijkt me niet zomaar tegen komen.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb die berichten ook nooit, maar ik heb geen ad-blocker.

Dan mag je mij vertellen waarom jij de berichten niet krijgt, 1 ding is zeker, je bent van dat gezeur af. :wink:

PRIME Z270
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 2, 2020

@Dennis Schreve 

klopt helemaal gelijk heb je

dat @wjb geen adblocker gebruikt snap ik niet

als je bijvoorbeeld op marktplaats zoekt heb je echt een blocker nodig net als het hele internet

zonder is niet te doen