Skip to main content
Beantwoord

kpn veilig

• March 3, 2021
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Hoi,

Ik heb bij mijn abonnement maar 2 kpn veilig accounts zou er nog graag 2 bij willen. Echter voor 5 euro per maand krijg je er 12 extra zoveel apparaten heb ik niet ! is er niet iets te regelen ?

grt guido

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Guido1801, bedankt voor je vraag. Niet geschoten is altijd mis. Je hebt standaard KPN Veilig voor 2 apparaten in jouw abonnement zitten, dit is gratis. Wil je graag meer apparaten beveiligen, dan kan je KPN Veilig voor € 4,99 per maand uitbreiden met 10 extra apparaten. We hebben geen andere opties voor KPN Veilig.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Guido1801, bedankt voor je vraag. Niet geschoten is altijd mis. Je hebt standaard KPN Veilig voor 2 apparaten in jouw abonnement zitten, dit is gratis. Wil je graag meer apparaten beveiligen, dan kan je KPN Veilig voor € 4,99 per maand uitbreiden met 10 extra apparaten. We hebben geen andere opties voor KPN Veilig.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2021

haha idd niet geschoten is altijd mis :) maar jammer dat je direct naar 10 moet waarom geen 5.