Skip to main content

Hallo,

Ik probeer de KPN Veilig app te gebruiken op zowel mijn pc, tablet en mobiel. Als ik inlog op mijn KPN via de browser zie ik dat al de 3 apparaten zijn gekoppeld (ik heb 5 lecenties waarvan dus 3 zijn gebruikt). Het probleem is echter dan wanneer ik de app kPN Vielig wil starten (zowel op pc, tablet of mobiel) hij blijft vragen om in te loggen. Doe ik dit, dan krijg ik een melding in de trant van  "kan geen verbinding maken, probeer het later opnieuw". Dit blijft gebeuren. 

Ik heb de apps vervolgens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dit gaf geen verschil. Ook heb ik de lecenties van alle 3 de apperaten verwijderd in mijn KPN en vervolgens weer opnieuw toegevoegd, dit mocht ook niet baten.

Enig idee wat ik verder nog kan proberen? Ik gebruik wel AVG antivirus, had gelezen dat dit misschien voor een conflict kan zorgen?

Hallo @Bansraj AVG en KPNVeilig gaan niet samen, dus 1 van de 2 niet gebruiken.

KPNVeilig en Windows Defender, die standaard bij iedere Windows PC geïnstalleerd staat werkt wel samen omdat wanneer KPN Veilig geïnstalleerd wordt het anti-virus deel binnen Windows Defender automatisch uitgeschakeld wordt.

 


Oke, bedankt voor de snelle reactie! Ik zal er over nadenken om AVG dan te verwijderen👍🏻


Hoi @Bansraj. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels AVG verwijderd en is daarmee het probleem verholpen?