Skip to main content

Kpnveilig blokkeert synchronisatie van MyHeritage software op Windows pc zonder probleem aan te geven of de mogelijkheid te hebben toestemming voor synchronisatie activiteit te geven. Bij uitschakelen kpnveilig gaat dit gelijk goed. Hoe kan ik dit oplossen zonder kpnveilig uit te schakelen.  De url van Myheritage is opgenomen in kpnveilig. 

Hoi @Ediebie, welkom op ons forum!
Dat is niet handig natuurlijk!

Krijg je ook een specifieke foutmelding? Kun je hier een screenshot van plaatsen? (zonder  privégegevens)


Hallo @Ediebie binnen KPN Veilig kun je ook bepaalde websites specifiek goed- of afkeuren.

Dan krijg je die melding niet meer.

 


Klopt JanD, de betreffende algemene websites (.nl en .com) zijn daar ook opgenomen, maar blijkbaar werkt dit niet of worden andere adressen gebruikt. Tot nu toe kan (vreemd overigens) MyHeritage daar ook geen duidelijkheid over verschaffen. Dank voor je reactie. 


Thomas, helaas geen melding van KPnveilig, alleen ‘foutcode 11’ van Myheritage software. Ik heb daar nagevraagd of updates misschien niet via andere url gaan. Updates gaan via een Windows-app, dus niet (zichtbaar) via een website. 


Ik ben benieuwd!