Skip to main content

na vele malen getracht te hebben een oplossing te zoeken naar mijn probleem, moet ik het nu hier nog eens vragen.

KPN Veilg blokkeert websites, geeft in yoy tube en facebook ook niet alles correct weer.

bijvoorbeeld: inloggen op mijn staatsloterij lukt niet. ik krijg de volgende mededeling: KPN VEILIG Virusscanner heeft deze inhoud geblokkeerd omdat deze wordt beperkt door gezinsregels.

hoe is dit op te lossen?

Ik heb al vele heel vele malen gezocht naar de instelling gezinsregels maar kan het nergens vinden.

Graag nu eindelijk een oplossing.

Zie je in de beheerpagina die instelling niet terug dan Miel? Je zou daar tijdslimieten en filters moeten kunnen instellen? Zie je die optie in zijn geheel niet, kun anders een screenshot plaatsen?


Wat wordt nu verstaan onder de beheerspagina? Waarvan moet ik een screenshot maken?


Dat is de pagina waar de instellingen van KPN Veilig staan, als je het programma opent. Je kan voor meer informatie ook altijd even op onze kennisbank kijken!


jullie allen die hier geholpen hebben, zowel aan de telefoon als hier als via messenger facebook dank voor het geduld en de aanwizingen.

Ik heb nu malewar filter ingeschakeld op PC ingeschakeld, en de problemmen zijn vooralsnog opgelost.

op mijn beide laptops waren er al weinig tot geen problemen.

Vraag me niet hoe, maar ben wel blij. hopleijk blijft het nu allemaal goed gaan, anders meld ik me weer.


Wat fijn Miel! Mooi dat je een oplossing hebt gevonden.