Skip to main content
Beantwoord

KPN Veilig installatie wil niet lukken

• April 25, 2023
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Veilig" met uw KPN ID.

Nu is dat 5 dagen geleden… we zijn net nieuwe klant en na het invullen van de kpn id op kpn.com/kpnveilig krijg ik bovenstaand bericht…. iemand een idee wat te doen?

Beste antwoord door KleiboerSM

nou het is gelukt. Maar het was wel langer dan 3 dagen…. we hadden hier al mcafee erop gezet (dit is voor mijn pa). maar vandaag probeerde ik het nogmaals en toen lukte het.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• April 25, 2023

Hallo @KleiboerSM 

Heb je dit al gedaan?:

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com.

Zie dit artikel hoe je Producten toevoegt aan MijnKPN:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@KleiboerSM Welkom op het KPN Forum! Is het nog gelukt met de tip van GeSp? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 30, 2023

nou het is gelukt. Maar het was wel langer dan 3 dagen…. we hadden hier al mcafee erop gezet (dit is voor mijn pa). maar vandaag probeerde ik het nogmaals en toen lukte het.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@KleiboerSM Fijn dat het toch gelukt is dan! Mocht je nog vragen hebben stel ze hier dan gerust!