Skip to main content

Ik heb sinds kort ook windows 11 En krijg de beveiligingssleutel niet geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop , Heb hulp gevraagd via de kpn maar niets kon ! Ben nu twee dagen bezig om mijn nieuwe laptop aan de praat te krijgen , nu komt er morgen een werkstudent die gaat proberen om het op te lossen daar zijn natuurlijk ook kosten aan verbonden ! Ik als trouwe KPN  abonnee  voel mij echt ik de steek gelaten ! Het enigste wat ik horen kreeg , kan niet meer , mag niet meer , personeels te kort  !!! Na deze slechte ervaring ga ik mijn abonnement opzeggen ( was toch goed voor een kleine honderd euro per maand ) En wat het personeels te kort betreft  ! Adviseer ik de personeels baas van KPN eens bij het UVV te gaan staan , misschien kan hij er  daar wat Mensen voor zijn organisatie personeel te kort ronselen ! En over de service winkel op winkelcentrum  Nieuwe Passage  !! Pfff wat een arrogant en onbeschoft personeel ! Ik stap over !!! DOEI 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @vergeet, welkom op ons forum!
Wat balen dat het zo slecht lukt allemaal.
Ben je er nog uit gekomen met de werkstudent?

Meer informatie over KPN Veilig kun je hier vinden:

 


Al met al is het zonder hulp gelukt , Heb wel de student moeten laten komen , kon ik niet meer afbestellen . Kosten me 34.00 euro .

Het raren is/ was toen ik rond een uur of tien het opnieuw probeerde om in te loggen ,

LUKTE HET WEL  ?? 

Blijf wel staan dat ik mijn slecht behandeld voelde  , vooral in die KPN  winkel passage 22 Schiedam 

Als ik daar aan denk  wordt ik nog steeds boos ! 

Maar alles werkt nu weer perfect 

Mvg Vergeet 


Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is!

Wel balen van hoe het in de winkel ging inderdaad, ik zal je feedback daar doorgeven. Sorry voor het ongemak!