Skip to main content

Waarom kan ik Kpn veilig niet installeren met Google Chrome ?>???

Hallo @Peter Vega bedoel je de Chromebook of de Chromebrowser?

Wat voor (fout)melding krijg je als je KPNVeilig probeert te installeren?

 


Ik kan niet verder omdat het via Microsoft gaat en die accepteerd het niet


Kunnen jullie geen link sturen om KPN veilig wel te kunen installeren??

 


Hallo @Peter Vega 

 

Het is niet echt duidelijk waar je nu tegenaan loopt, misschien heb je wat aan deze oplossing, die kwam ik in een oud topic tegen voor de Chrome browser, daar lukte het downloaden van KPN Veilig niet via Chrome:

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oogje. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in de Chrome browser.

 

Plaats anders eens een afbeelding met de (fout)meldingen die je krijgt zoals ook al door JanD gevraagd.


Hallo @Peter Vega, zoals je ziet wil de KPN community je graag helpen. Het is mij en andere mede-forumleden niet geheel duidelijk wat er nu precies aan de hand is. Zou je de situatie toch nog iets kunnen verduidelijken? 

Om KPN Veilig te kunnen installeren op een laptop of PC log je in op de beheerpagina Vanuit daar kun je het programma vervolgens installeren. Je kunt eventueel ook onderstaand stappenplan volgen:

 

  1. Ga in je browser zoals Internet Explorer of Chrome naar de website: kpn.com/kpnveilig
  2. Klik op de knop oDirect installeren met KPN ID].
  3. Log in met je KPN ID. Je bent dan ingelogd in de beheerpagina van KPN Veilig. Klik op oapparaat toevoegen]

Ik had al gebeld en toen was het na veel omwegen gelukt.